וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע החלה בהכנות למשחק העונה. איתי שכטר בספק רב

עודכן לאחרונה: 29.3.2022 / 7:33

הקבוצה מודעת לחשיבות העצומה של המשחק נגד מכבי חיפה ביום שני ואתמול היא חזרה להתאמן ללא שחקני הנבחרת וללא החלוץ, שבקושי מצליח לרוץ וכנראה לא ישחק. גם שגיב יחזקאל הפצוע ייעדר

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:4/ספורט1

פגרת הנבחרות תסתיים הערב (שלישי) עם המשחקים של הנבחרת הלאומית, הנבחרת הצעירה ונבחרת הנוער וכבר מחר תיכנסנה קבוצות ליגת העל להכנות אינטנסיביות לקראת המחזור הקרוב שמזמן לליגת העל עוד משחק עונה שבו האלופה מכבי חיפה תארח את הפועל באר שבע. ארבע נקודות מפרידות בין הקבוצות ואם מכבי חיפה תנצח בסמי עופר, היא תפתח כבר פער שספק אם הפועל באר שבע תוכל לסגור.

אין ספק שהמשחק ביום שני הבא יהיה חשוב, אם כך, יותר לקבוצה של אלונה ברקת שאתמול שבה להתאמן אחרי מספר ימי מנוחה אותם ניצלו השחקנים לחופשות במקומות שונים. מיגל ויטור, חאתם עבד אלחמיד, ניקיטה רוקאביציה ודור מיכה היו בסוף השבוע האחרון עם המשפחות שלהם בדובאי, כאשר שחקנים אחרים מעדיפים חופשות בישראל. מי שנמצא בספק גדול למשחק בעוד שישה ימים הוא איתי שכטר שסובל מפציעה בברכו מאז משחק הגביע בשלב רבע הגמר מול מכבי פתח תקוה.

שחקן הפועל באר שבע איתי שכטר. דני מרון
סיכוי קלוש שיוכל לשחק מול חיפה. שכטר/דני מרון

שכטר לא הוחלף כי לאליניב ברדה כבר לא נותר חילוף והוא נשאר במגרש כשהוא מדדה על רגלו ויתכן שהחמיר את מצב הברך שמאז לא התאוששה. החלוץ הוותיק שזכה אתמול כאן למחמאות ממנכ"ל מכבי תל אביב לשעבר בן מנספורד, ניסה אתמול להתאמן עם חזרת הקבוצה לבית האדום, אך הוא בקושי הצליח לרוץ וקרוב לוודאי שלא יעמוד לרשותו של אליניב ברדה במשחק החשוב.

כזכור, גם שגיב יחזקאל מושבת בשל הניתוח שעבר בעצם הבריח, כך שהפועל באר שבע לא תגיע למשחק בחיפה עם כל הסגל שלה. במועדון מחזיקים אצבעות שרמזי ספורי ואיאד אבו עביד שישחקו הערב במדי הנבחרת הלאומית מול רומניה, יסיימו את המשחק בריאים וכשירים כדי לשוב מחר או ביום חמישי לשורות הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully