וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תפספס אותו? "זניט מציעה לצ'אבי פסקואל חוזה חדש"

המאמן שהוזכר כמועמד לצהובים עשוי לדחות את החלטתו לסוף העונה. בליטא מנתחים: "מכבי נואשת לאיש מקצוע כמוהו, אבל צפוי מאבק"

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

מכבי תל אביב ממשיכה לחפש מאמן קבוע שיירש את יאניס ספרופולוס, ונראה שהתחרות על צ'אבי פסקואל, אחד המועמדים הבכירים שסומנו על ידה, תהיה קשה למדי. לפי העיתונאי הליטאי דונטאס אורבונאס, זניט סנט פטרסבורג מציעה לפסקואל חוזה משודרג חדש שמטרתו לעצור את השיחות עם קבוצות אחרות שמתעניינות בו.

"ממה ששמעתי, זניט הציעה לו חוזה חדש גדול מאוד, כי היא נחושה להשאיר אותו לפחות עד סוף העונה", דיווח אורבונאס. כזכור, זניט היא אחת מהקבוצות הרוסיות שהורחקו מהיורוליג, אבל היא מעוניינת לחזור למפעל בעונה הבאה ומוכנה להשקיע כסף גדול כדי שזה יקרה. "זניט עדיין לא יודעת אם היא תשחק ביורוליג בעונה הבאה, אבל היא רוצה לגרום לצ'אבי להשהות את ההחלטה שלו לכיוון חודש יוני, ולמנוע ממנו עד אז לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות שרוצות אותו", אומר אורבונאס. "זניט נחושה לזכות ב-VTB כדי לשכנע את היורוליג להשאיר אותם בליגה. הם מאמינים שצ'אבי יישאר, אבל הדיווחים על התעניינות ממכבי תל אביב ופנרבחצ'ה אמיתיים. למכבי יש את הכסף להביא מאמנים מוכחים ושחקנים יקרים, היא יכולה להתחרות על המאמנים הגדולים של היבשת".

צ'אבי פסקוואל מאמן זניט סנט פטרסבורג. BSR Agency, GettyImages
בדרך להיכל? לא כל כך מהר. צ'אבי פסקואל/GettyImages, BSR Agency

הכתב הליטאי ריטיס ויסניאוסקאס ניתח את האפשרות שפסקואל בכל זאת יגיע למכבי תל אביב, והסביר מדוע מבחינת הצהובים מדובר בתרחיש אידיאלי. "מכבי נואשת למאמן טוב, למנהל טוב, והם צריכים לבנות משהו. צ'אבי פסקואל הוא אחד שיכול לבנות קבוצה, לא רק לאמן אותה. הוא אחד המוחות הכי גדולים באירופה. הוא יתאים לקבוצה 'אמריקאית' כמו מכבי תל אביב, אבל אני לא בטוח שזאת ההתאמה הכי טובה עבור הקריירה שלו. גם לזניט יש הרבה שחקנים אמריקאים, והוא בנה את הקבוצה הזאת ביחד עם המנהל המקצועי. צ'אבי תמיד יודע מה הוא צריך בעמדת הרכז והסנטר, אם מכבי תל אביב תיתן לו את החופש לבחור שחקנים, הוא יהיה המאמן שהכי יתאים לה, אבל כנראה שעוד מועדונים ייאבקו איתה עליו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully