וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה מתחיל את "השלב הבא באבולוציה שלו", ומאמן וושינגטון לא מופתע

הישראלי מציג אחוזים משופרים מחוץ לקשת וביטחון משודרג בהתקפה, ווס אנסלד ג'וניור מספר על התהליך והטיפים שחילק לו: "הכל יותר יציב עכשיו". המספרים מוכיחים שגם ההגנה חזרה להיות מרשימה

וושינגטון מתאמנת לקראת המשחק נגד שיקגו/הטוויטר הרשמי של וושינגטון וויזארדס

אחד המאפיינים הבולטים בקריירת ה-NBA של דני אבדיה עד כה הן התנודות ביכולת ההתקפית, אבל אחרי רצף משחקים טובים גם בצד הזה של המגרש, ווס אנסלד ג'וניור טוען שאין סיבה שזה לא יימשך. אבדיה מציג לאחרונה ביטחון משופר ואחוזים משופרים. בשישה מתוך שמונת המשחקים האחרונים הוא קלע בספרות כפולות, ובשלושת המשחקים האחרונים הוא צלף 8 שלשות מ-18 ניסיונות, כשאת המשחק האחרון נגד גולדן סטייט הוא מסיים עם 14 נקודות ו-3 שלשות.

בכלל, אבדיה נראה משוחרר יותר בחלק האחרון של העונה, ומנצל את הקרדיט שהוא זוכה לו גם על רקע הפציעה של קייל קוזמה, שיחמיץ גם את המשחק הבא מול שיקגו, בלילה שבין שלישי לרביעי. בשמונת המשחקים האחרונים, שבאו אחרי רצף של שלושה משחקים עגומים ללא נקודות, הוא עומד על ממוצעים של 13.4 נקודות, 5.9 ריבאונדים, 3.1 אסיסטים, 36 אחוזים מחוץ לקשת ו-77 אחוזים מהעונשין.

"זה השלב הבא באבולוציה שלו. זה דבר גדול מבחינתו", אמר הלילה ווס אנסלד ג'וניור באימון לקראת המשחק, כשנשאל על השיפור בקליעה של אבדיה. "הוא בונה את הביטחון שלו, מבין איזו זריקה רעה ואיזו זריקה טובה, לומד לקבל את ההחלטות הנכונות".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Dustin Satloff, GettyImages
זה הולך ומשתפר. אבדיה זורק/GettyImages, Dustin Satloff

לדבריו של אנסלד ג'וניור, זהו לא רק השיפור באחוזים, אלא גם השיפור בסגנון הזריקה. "אני שמח מאוד שהוא קולע בצורה יציבה יותר, אבל אלו לא רק האחוזים, אלא גם איך שהוא זורק - השחרור מהיד, העלייה לקליעה, היציבות הגופנית שלו - הכל יותר יציב עכשיו. לא מפתיע שהוא קולע הרבה יותר טוב. אני מתדרך אותו לקחת כל זריקה שמרגישה לו חלק מהקצב, ואם לא אז אני דורש ממנו ללכת לעומק ולחדור לסל. יש לו תחושה טובה למשחק, והוא עושה את זה די טוב".

בינתיים גם ההגנה הטובה שהייתה האלמנט הבולט במשחק שלו ברוב שלבי העונה, חוזרת לעצמה אחרי תקופה קצת פחות מרשימה. במשחק נגד גולדן סטייט, שחקני הווריירס דייקו ב-3 זריקות בלבד מתוך ה-19 שנלקחו על אבדיה, כולל 0 מ-6 מהשלוש. את ג'ורדן פול הוא עצר על 1 מ-6, את קליי תומפסון על 0 מ-4, אנדרו וויגינס הסתפק ב-1 מ-3 ודריימונד גרין סיים מולו ב-0 מ-2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully