וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אונס קבוצתי אלים": כתב אישום הוגש נגד קשר גנואה ואיטליה הצעירה

מנולו פורטנובה, שאף כבש את שער הניצחון של קבוצתו במחזור האחרון בסרייה A, ייתייצב בבית המשפט כשנה אחרי שנעצר ובתום חקירה ממושכת

תקציר: איטליה - צפון מקדוניה 1:0/ספורט1

שנה אחרי שנעצר הקשר בן ה-20 של גנואה ונבחרת איטליה הצעירה, מנולו פורטנובה, בחשד להשתתפות באונס קבוצתי אלים, אמש (שני) הוגש נגשו כתוב אישום והוא בחודש יוני יתייצב למשפט.

פורטנובה, קשר מרכז שדה שנמכר מיובנטוס תמורת 10 מיליון יורו חודשים ספורים לפני שנעצר, נמנה על סגל קבוצת התחתית בסרייה A והעונה רשם 17 הופעות ואף חגג שער ראשון העונה לפני 10 ימים, בניצחון הקריטי 0:1 על טורינו לפני היציאה לפגרת הנבחרות בשבוע שעבר, וכל זאת בזמן שהוא חשוד במעשה הקשה.

מנולו פורטנובה, קשר גנואה. GettyImages
יתייצב בבית המשפט בקיץ. מנולו פורטנובה/GettyImages

פורטנובה הוא בנו של שחקן העבר של בולוניה, גנואה ונאפולי, דניאלה פורטנובה. הוא אחד משלושה צעירים שנגדם הוגשה בשנה שעברה תלונה על ידי צעירה בת גילו שהתלוננה על אונס שהתרחש לכאורה במסיבה בעיר סיינה, בה הוא גם נעצר זמן קצר לאחר מכן.

כתב אישום הוגש גם נגד שני הצעירים הנוספים שהיו מעורבים באונס הצעירה לכאורה, אחד מהם הוא קרוב משפחה של פורטנובה, בעוד צעיר נוסף שהיה מעורב באירוע הקשה היה בן 17 באותה עת ועל כן הסמכות במקרה שלו הינה של בית המשפט לנוער בפירנצה.

בחקירתם טענו כי יחסי המין בוצעו בהסכמה, אולם חקירה שנמשכה כ-10 חודשים ובמהלכה בוצעו חקירות בלתי פוסקות, בדיקת מכשירי הטלפון של הצעירים ושל הנערה שהותקפה, הובילה לכתב אישום.

פורטנובה גדל במחלקת הנוער של לאציו, ממנה התקדם ליובנטוס ובינואר 2021 נמכר לגנואה תמורת כ-10 מיליון יורו, עסקה שאף עוררה חשד באיטליה ונחקרה בשל הסכום הגבוה ששולם עבור הקשר, שכעבור מספר חודשים נעצר ובקיץ הקרוב גם יחל משפטו.

  • עוד באותו נושא:
  • גנואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully