וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנשה זלקה: "זכותי להביע את דעתי, לא אמרתי למי להצביע או לא"

קפטן הפועל חדרה לא מתחרט שתקף את בנט אחרי הפיגוע, בפוסט שעורר מחלוקות: "בפוליטיקה כמו בכדורגל, כשהקבוצה מפסידה המאמן אשם"

בווידאו: לוחמי מג"ב שנרצחו בפיגוע מובאים למנוחות/צילום: אלי אשכנזי, יותם רונן

הפיגוע הרצחני בחדרה מעורר סערה גם בעולם הספורט. אחרי הפוסט של קפטן הפועל חדרה מנשה זלקה בו האשים את ראש הממשלה נפתלי בנט וכינה אותו "עציץ" בתגובה לאירועים בעיר, ניסה השחקן להסביר את עמדתו.

בפוסט האינסטגרם המלא כתב: "הפיגוע בחדרה הוא בגלל אלימות המתנחלים? חבר שואל. תלכו הביתה סמרטוטים, רה"מ העציץ החליפי ותומכי הטרור!".

זלקה לא מתחרט שהפנה אצבע מאשימה לממשלה. "אנשים קיפחו את חייהם במסע רצח מזעזע, זה כואב שבעתיים כשזה בעיר שלך", אמר לרדיו 103FM. "מי שמנהל את המדינה אחראי על הביטחון שלנו, שלי ושלכם. זה לא קל, אנו חיים פה שבעים ומשהו שנה, עוד לפני שהכרזנו על עצמאות המדינה חווינו פרעות, אך הם המנהיגים שלנו. אל מי נבוא בטענות? להנהגה שלנו".

האזינו לריאיון המלא עם מנשה זלקה

הסטורי של שחקן הפועל חדרה מנשה זלקה לאחר הפיגוע. עמוד האינסטגרם של מנשה זלקה, אתר רשמי
הפוסט המדובר של זלקה/אתר רשמי, עמוד האינסטגרם של מנשה זלקה

לדבריו: "כמו שקבוצת כדורגל מפסידה, אוטומטית אשם המאמן. זה מה שקורה בפועל. אם יש טענה בתור אזרח, למי מפנים אותה? לנבחרי הציבור, ובראשם אל ראש הממשלה וראש הממשלה החליפי. לא הבעתי דעה פוליטית ואמרתי להצביע או לא להצביע, אך הם צריכים למגר את הטרור הזה, לא אני ולא אתם אשמים. להם יש את הכוח והמנדט לפעול, כשהם לא פועלים - הם אשמים. בתור שחקן כדורגל, לפני זה אני אזרח וזכותי להביע את דעתי, הדברים הללו, מי שאחראים עליהם הם מנהיגי המדינה, הם צריכים לדאוג לזכות שלנו לחיות כמו בני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully