וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעדת התקווה 2022 של עמותת "צעד קדימה" יוצאת לדרך

תתקיים בין 29-31 למרץ בשבילי ישראל בדרום רמת הגולן. עמותת "צעד קדימה" הוקמה ע"י הורים לילדים עם מוגבלויות מורכבות, ומפעילה תוכנית ושירותים חינוכיים שיקומיים לאנשים עם מוגבלויות פיזיות מורכבות

צעדת התקווה 2022 של עמותת "צעד קדימה" תתקיים בין 29-31 למרץ בשבילי ישראל בדרום רמת הגולן. צעדת התקווה מתקיימת זו השנה ה-18 והיא מסע חברתי בשבילי ישראל של הורים ושל ילדים עם מוגבלויות על מנת להעלות את המודעות ולגייס משאבים עבור ילדים ובוגרים עם מוגבלויות מורכבות.

בכל שנה צועדים כ-80 הורים, אוהדים ומתנדבים בטיולים במשך יומיים (הלינה היא בגבעת יואב). במהלך הימים רביעי וחמישי. כשבכל יום יתקיימו 3 מסלולים: מסלול משפחות וילדים, ממסלול רגיל ומסלול אתגרי. במהלך הצעדה, מטיילים ילדים עם מוגבלות בעזרת כסאות מיוחדים "גילגולון" ואליהם השנה מצטרפים מתנדבים מיוחדים: קבוצה של צעירות וצעירים מארגנטינה של פרויקט תוכנית מסע, אשר ילוו את הצועדים במהלך הטיול.

צעדת התקווה של עמותת צעד קדימה. יחצ,
צעדת התקווה/יחצ

"צעד קדימה" היא עמותה שהוקמה על ידי הורים לילדים עם מוגבלויות מורכבות. מפעילה מ 1987 ובפריסה ארצית, תוכניות ושירותים חינוכיים-שיקומיים לאנשים עם מוגבלויות פיזיות מורכבות, מינקות ועד בוגרים ובינהם: מעונות, בתי ספר, מרכזי יום, בריכה טיפולית ודירות אימון. פעילותה של צעד קדימה מושתתת על כ- 180 נשות ואנשי צוות, ממקצועות החינוך והטיפול, , העושים עבודת קודש יום יומית במחויבות עצומה לילדים ו/או לבוגרים ולתהליך החינוך, השיקום והשילוב שלהם, לכ-500 ילדים בכל שנה.

"צעד קדימה" היא עמותה שהוקמה על ידי הורים לילדים עם שיתוק מוחי. העמותה היא מהארגונים המובילים בעבודה עם נפגעי שיתוק מוחי. גישת הארגון פורצת הדרך היא מסע משנה חיים של קבוצת הורים לילדים עם שיתוק מוחי ואנשי מקצוע. מודל העבודה הייחודי של הארגון מתבסס על גישת החינוך המדריך (פיתו) המאמינה ביכולת להשתנות, ללמוד ולפתח יכולות תוך נחישות והתגברות אל מול המוגבלות המוטורית. 35 שנות ניסיון אפשרו לנו לפתח, לחדד ולהביא אל תוך המודל חשיבה חדשנית בלתי פוסקת, שהיא חלק מה DNA שלנו. כאמור, לארגון יכולת הוליסטית ללוות חניכה או חניך מינקות ועד בגרות במסגרת מגוון המסגרות ברחבי הארץ.

פעילותה הייחודית של "צעד קדימה" הובילה רשויות מקומיות ועיריות להזמין את העמותה להקים מרכזי פעילות בערים בהן ישנו מחסור משווע של שירותים ותוכניות לאוכלוסיות עם מוגבלויות. מנכ"ל העמותה הוא גיא סלומון. יו"ר הבורד הוא פרופ' יעקב יהב, רופא ילדים שניהל בעבר מספר בתי חולים.

  • עוד באותו נושא:
  • צעדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully