וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי בוטאפוגו אישר את ההתעניינות בערן זהבי: "אוהבים אותו"

אחרי הדיווחים על הצעה שהוגשה, ג'ון טקסטור הודה שהקבוצה מריו דה ז'ניירו מנסה להחתים את הישראלי. אוהד קרא: "זהבי, בוא לפה"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פורטונה סיטארד 0:5, שער ובישול לערן זהבי/ספורט1

בוטאפוגו ואוהדיה ממשיכים לבנות על הצטרפותו של ערן זהבי. מי שהתבטא היום (ראשון) בעניין המועמדות של הישראלי לקבוצה הברזילאית הוא הבעלים ג'ון טקסטור, שהגיע לשדה התעופה בריו דה ז'ניירו על מנת לקבל את פניו של המאמן החדש, לואיס קסטרו הפורטוגלי.

לאחר שקסטרו נתן להנהלת בוטאפוגו אור ירוק לפנות לזהבי, כפי שדווח בתקשורת הברזילאית בימים האחרונים, טקסטור אישר את רצון המועדון להחתים את החלוץ שיסיים בקיץ את חוזהו בפ.ס.וו איינדהובן ואמר: "אנחנו אוהבים את זהבי כשחקן ומנסים למצוא חיזוק". עם זאת, איש העסקים האמריקאי הדגיש כי בוטאפוגו מעוניינת במספר שחקנים שנמצאת כרגע תחת חוזה באירופה, מה שמקשה על המגעים עמם.

"זהבי, בוא לפה": אוהד בוטאפוגו קרא להחתים את הישראלי

אגב, בשדה התעופה נראו תמונות משעשעות במיוחד, כאשר אוהד בוטאפוגו, שהגיע למקום כבר ב-5:30 לפנות בוקר, לא הפסיק לשיר ולבקש מהמנהל המקצועי מריו אנדרה מאזוקו לצרף רכש לקבוצה. בשלב מסוים האוהד הפציר באיש ההנהלה להחתים את זהבי, וצעק :"זהבי, בוא לפה". בסך הכל הגיעו לשדה התעופה כ-50 אוהדים לכבוד הנחיתה של לואיס קסטרו, שהגיע מאיחוד האמירויות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully