וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: חולון רוצה להתאושש על חשבון הפועל תל אביב

27.3.2022 / 18:14

משחק השלמה מהמחזור ה-14 (21:00): אחרי התבוסה בכפר בלום ירצו הסגולים לשוב לתלם הניצחונות על חשבון האדומים שיופיעו ללא גילינסקי החולה ובראון הפצוע. טוקוטו ובני בספק למשחק

משחקי ההשלמה בליגת העל יימשכו מחר (שני, 21:00) במשחק בו תארח הפועל חולון את הפועל תל אביב. המשחק המקורי בין הקבוצות נדחה מחודש ינואר לאחר שאחד משחקני חולון התגלה עם קורונה ובקבוצה בחרו להשתמש בסעיף 5 לתקנון הקורונה שמאפשר לדחות משחק במקרה של שחקן חולה. הפועל תל אביב גברה על חולון בסיבוב הראשון בדרייב אין 62:67.

הנתונים: הפועל חולון גברה על הפועל ת"א בתשעה מעשרת משחקי הבית האחרונים מולה בעונה הרגילה, כאשר ההפסד היחיד היה באפריל 2017: 102:100 מסל של מארק ליונס על הבאזר של ההארכה. ארבעה משמונת המפגשים ביניהן בחולון במסגרת הליגה הוכרעו בפער של שלשה ומטה. במאי אשתקד קטעו האדומים רצף של שבעה הפסדים לסגולים בכל המסגרות עם 98:104 בדרייב אין.

שחקן הפועל תל אביב ג'יי. פי. טוקוטו. דני מרון
בספק למשחק. טוקוטו/דני מרון

במרכז ההתמודדות: כריס ג'ונסון. אחרי שהחמיץ את שני משחקי הליגה האחרונים הפורוורד צפוי לשוב לסגל ולעזור לחולון להתאושש אחרי התבוסה בכפר בלום.

בכמה מילים: נכון לשעות הערב של יום ראשון המשחק אמור להתקיים אך אם יתגלו מקרי קורונה נוספים בהפועל תל אביב מעבר לגל גילינסקי האדומים עשויים לדחות את המשחק. חולון מגיעה להתמודדות אחרי שהובסה אמש בכפר בלום, איבדה סיכוי ריאלי לסיים במקום הראשון בטבלה בתום העונה הסדירה ותנסה לחזור לתלם לקראת המשך מסע המשחקים שכולל עוד שלושה משחקים עד מוצאי שבת. בהפועל תל אביב יופיעו למשחק בסגל חסר כשמלבד גילינסקי וג'ייקובן בראון שעדיין ייעדר גם ג'יי פי טוקוטו וגיל בני בספק בשל פציעות. ניצחון של האדומים יקנה להם את המקום בבית העליון, בעוד הפסד ידחה את ההכרעה למשחק החוץ נגד הפועל גליל עליון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully