וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב בפוסט באינסטגרם: "עודכנתי שהגידול שהוסר מגופי היה שפיר"

שוער העבר בן ה-36 שעבר ניתוח בעמוד השדרה שיתף ברשת החברתית את מה שעבר עליו: "לאט לאט מתאושש, חוזר להיות עצמאי"

תקציר: גרמניה - ישראל 0:2/ספורט1

גיא חיימוב שיתף היום (ראשון) בחשבון האינסטגרם האישי שלו הגידול שהתגלה אצלו בעמוד השדרה והוסר בניתוח היה שפיר. שוער העבר, שפרש בסיום עונת 2019/20 סיפר על רגעי הפחד לפני ואחרי הניתוח, על ההתאוששות הלא פשוטה וכמובן - הגילוי כי מדובר בגידול שפיר.

"הרגשתי צורך לשתף בתחושות ולהודות לכול מי שבחודש האחרון נחשף לסיפור שלי", כתב חיימוב בפוסט שהעלה. "אחרי חודש מהניתוח הגוף לאט לאט מתאושש חוזר בזהירות להיות עצמאי ברוב הדברים ואחרי המתנה של התקופה במחשבות רבות לגבי סוג הגידול אותו היה לי ודרך הפעולה שננקוט איתו נפגשתי עם הד"ר יובל סופרו המנתח שלי ועודכנתי שהגידול הוא מסוג שפיר (לא סרטני) ברוך השם".

חיימוב גם חשף את תחושותיו לאורך התהליך: "הבום הראשוני יום לאחר הניתוח (24 שעות בשכיבה) מתעורר לאחר כמה שעות שינה ופתאום ההבנה שלקום וללכת בכוחות עצמי זה משהו שכרגע אינני יכול לעשות לבד, חוסר אונים מוחלט! הרי לפני 24 שעות הלכתי והכל היה רגיל… ביממה חיים יכולים להשתנות?".

חיימוב, 36, החל את קריירת הבוגרים שלו במכבי תל אביב בעונת 2003 וממנה נדד במספר קבוצות בישראל, כולל שנה אחת בא.א.ק לרנקה הקפריסאית. בשנים 2013-2016 שיחק בעירוני קרית שמונה עמה זכה בגביע המדינה, גביע הטוטו ותואר אלוף האלופים. ב-2016-2018 שיחק בהפועל באר שבע עמה שכה בשתי אליפויות, פעם אחת בגביע הטוטו ופעם אחת באלוף האלופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully