וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה של האיגוד: אלף אוהדים עם הנבחרת באליפות אירופה בכדורסל

27.3.2022 / 14:24

באיגוד רכשו מאות כרטיסים למשחקי שלב הבתים שייערכו בפראג כשהמחירים מתחילים ב-669 יורו לאדם עבור שני משחקים, טיסה, מלון והעברות. ישראל תשחק בבית אחד עם סרביה, צ'כיה, פינלנד, הולנד ופולין

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

איגוד הכדורסל הציב מטרה של אלף אוהדים שילוו את נבחרת ישראל ליורובאסקט 2022 שישוחק הקיץ בפראג. היום (ראשון) החלו מכירת חבילות למשחקי שלב הבתים הראשון, כשהמחירים מתחילים ב-669 יורו לאדם עבור טיסה, מלון, העברות וכרטיסים לשני ימי המשחקים הראשונים.

אוהדי נבחרת ישראל בכדורסל מול גרמניה. ברני ארדוב
מאות כרטיסים נרכשו על ידי האיגוד. אוהדי הנבחרת/ברני ארדוב

באיגוד מכוונים לאווירה ביתית בשלב הבתים הראשון כשהמטרה היא להתקדם באליפות. על פי מידע שהגיע לאיגוד, מלבד הקהל הצ'כי שידחוף את הנבחרת המקומית גם נבחרת פינלנד אמורה להגיע עם קהל רב של 3,000 עד 5,000 אוהדים. באיגוד כבר רכשו ושריינו מאות כרטיסים ומקומות בטיסות ובבתי מלון עבור אוהדי הנבחרת וחובבי הכדורסל.

הנבחרת תשחק בבית ד' של אליפות אירופה ממנו יעלו ארבעה נבחרות לשמינית הגמר. ישראל תחל את משחקי ה-2 בספטמבר נגד פינלנד, ולמחרת תפגוש את הולנד. המשחק השלישי ייערך ב-5 בספטמבר נגד פולין ויום לאחר מכן משחק נוסף נגד סרביה. משחקי שלב הבתים יינעלו במשחק נגד צ'כיה של ננו גינזבורג ב-8 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully