וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גילינסקי חיובי לקורונה, הפועל ת"א נגד חולון יידחה?

27.3.2022 / 13:12

שחקן האדומים נמצא חיובי בבדיקה לנגיף, אך היו"ר רמי כהן דורש להופיע למשחק ולא להשתמש בזכות לדחות את ההתמודדות. עם זאת, אם שחקן בכיר נוסף יימצא חיובי, הוא יידחה. טוקוטו ובני בספק בשל פציעות. חיוביים בקבוצה נוספת בליגה

תגובות אנשי מכבי תל אביב לאחר הניצחון 74:75 על ריאל מדריד/מכבי ת"א, עמוד האינסטגרם הרשמי

האם משחק הליגה בין הפועל חולון להפועל תל אביב שאמור להיערך מחר (שני, 21:00) יתקיים במועדו? כלל לא בטוח. גארד האדומים גל גילינסקי התגלה היום כחיובי בבדיקת קורונה שנערכה לו, אבל יו"ר המועדון רמי כהן נחוש שלא להפעיל את סעיף 5 לו זכאית הקבוצה, והוא מעוניין שהפועל תל אביב תופיע כרגיל להתמודדות שנדחתה במקור בשל הפעלת סעיף 5 על ידי הפועל חולון. יש לציין שהיות וגילינסקי נחשב כשחקן 11 של האדומים, הפעלת הסעיף הספציפי לא הייתה אפשרית מבחינת הקבוצה של פרנקו בכל מקרה.

כך או כך, ההחלטה של כהן עשויה להשתנות אם אחד השחקנים המרכזיים של הקבוצה, שחש אתמול שלא בטוב, יימצא חיובי בבדיקה שנערכה לו הבוקר ותוצאותיה טרם התקבלו. בקבוצה מחכים לתוצאות של הבדיקה של השחקן, ואם הוא אכן חיובי, האדומים ייאלצו להשתמש בסעיף ודחיית המשחק אמורה להשפיע על פתיחת הבית העליון והתחתון במועדם בעוד פחות משבועיים.

רמי כהן יו"ר הפועל תל אביב כדורסל. אודי ציטיאט
נחוש שלא להפעיל את הסעיף, בינתיים. רמי כהן/אודי ציטיאט

במקביל, לאדומים קיימות גם בעיות של פציעות בסגל. ג'ייקובן בראון לא כשיר עדיין וג'יי פי טוקוטו וגיל בני עלו לראשונה להתאמן אתמול ולא ערכו אימון מלא. נכון לעכשיו לא ברור אם השניים יוכלו לשחק.

אגב, גל גילינסקי אינו חולה הקורונה היחיד בליגה. לוואלה! ספורט נודע כי לפחות בקבוצה נוספת בליגת העל קיימים שחקנים מאומתים לקורונה, אך מכיוון שהקבוצה לא משחקת עד לתחילת השבוע הבא, המשחק שלה לא אמור להידחות. במנהלת עוקבים אחר ההתפתחויות ומקווים כי לא יידחו משחקים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully