וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט צ'אבי: "ראפיניה רוצה לשחק רק בברצלונה", והגיע עמה לסיכום

עודכן לאחרונה: 27.3.2022 / 12:16

בקטלוניה טוענים: ברצלונה הגיעה לסיכום עם הברזילאי המבוקש, ומקווה שזה יקדם את המו"מ מול לידס. ראפיניה "יחתום לחמש שנים" במסגרת אותו מודל כלכלי של שאר המצטרפים החדשים

תקציר: וולבס - לידס יונייטד 3:2/ספורט1

כנראה שההצלחה של ברצלונה והשיקום של הקבוצה תחת צ'אבי לא יביאו אליפות העונה, אבל ייתכן שאת הפירות בארסה תקצור בקרוב, בעיקר בזכות השיפור של התדמית של המועדון, והרצון של השחקנים להיות חלק מ"הפרויקט".

כך, למשל, היום (ראשון) מעדכנים בברצלונה שהקבוצה כבר הגיעה לסיכום עם ראפיניה, ושהקיצוני הברזילאי "החליט שהוא רוצה להיות חלק מברצלונה ולשחק תחת צ'אבי, ולא יבחן שום הצעה מקבוצה אחרת". בארסה סיכמה עם השחקן על תנאי החוזה שלו, אבל כמובן שחשוב יותר וקשה יותר מבחינת הקטלאנים יהיה להגיע לסיכום עם הקבוצה שלו, לידס יונייטד. העובדה שהשחקן רוצה לשחק בברצלונה תקדם את המו"מ בין המועדונים, כך מקווים הקטלאנים. אוסקר מינגסה עשוי להיכללל בעסקה.

ראפיניה, קשר לידס. Stu Forster, GettyImages
יעד ריאלי יותר מאשר אמבפה ולבנדובסקי. ראפיניה/GettyImages, Stu Forster

בינתיים לידס דחתה הצעה של 35 מיליון יורו מברצלונה. לשחקן יש חוזה בלידס עד יוני 2024, ובאנגליה טוענים שאין בכוונתם לרדת מהדרישה של 60 מיליון יורו (כשגם באיירן מינכן וליברפול הוזכרו כמתעניינות). לראפיניה יהיה סעיף שחרור של 25 מיליון ליש"ט אם הקבוצה תרד ליגה (כרגע היא 7 נקודות מעל לקו האדום).

ראפיניה, 25, אם אכן העסקה תצא לפועל, יחתום על חוזה לחמש שנים במועדון. בארסה מיהרה להחתים אותו על חוזה, על רקע הדיווחים כי גם פריז סן ז'רמן מתעניינת בשחקן. ראפיניה סיכם על חוזה בהתאם למגבלות הכלכליות של המועדון, והוא יבוסס על מענקים שונים.

בארסה, כזכור, על פי הדיווחים בספרד, הגיעה לסיכום עם שחקנים נוספים באותה שיטה: שחקני ההגנה של צ'לסי סזאר אספיליקואטה ואנדראס כריסטיאנסן, בלם אייאקס נוסאיר מזראווי וגם פרנק קסיי, קשר מילאן. כולם, לכאורה, יחתמו על חוזה עם בסיס יחסית נמוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully