וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייסמן לא חזר לכבוש, אך ויאדוליד שבה לנצח ב-1:2 על אלקורקון

הישראלי נותר עם שני שערים ב-11 המשחקים האחרונים, קבוצתו התאוששה משני הפסדים רצופים על חשבון נועלת הטבלה בליגה הספרדית השנייה

תקציר: ויאדוליד - בטיס 3:0/ספורט1

שון וייסמן השלים הערב (ראשון) 90 דקות בניצחון 1:2 של ריאל ויאדוליד על אלקורקון. קבוצתו של הישראלי שמרה על מרחק של חמש נקודות ממוליכת ליגת המשנה, אייבר, בזכות שערים של רוקה מסה ומונצ'ו. בכך נותר וייסמן עם שני שערים בלבד ב-11 משחקי הליגה האחרונים.

בריאל ויאדוליד מאוד לא אהבו את העובדה שמשחקי ליגת המשנה בספרד לא יוצאים לפגרה בזמן פגרת הנבחרות ומאוד התגעגעו למלך השערים שון וייסמן. הפעם, בשל העובדה שמדובר במשחקי ידידות, החלוץ לא הוזמן לנבחרת ישראל כדי שיוכל לסייע לסגולים-לבנים במאבק העלייה שלהם בחזרה ללה ליגה.

בקבוצה קיוו שהחלוץ יוכל למצוא שוב את הרשת נגד אלקורקון, כאשר ב"אס" הגדירו את נועלת הטבלה כ"יריבה הכי טובה כדי לחזור לכבוש הרבה שערים", אך העובדה שחזרו לנצח אחרי שני הפסדים רצופים תאפשר להם להמשיך לחכות בסבלנות שווייסמן יחזור למוטב.

שון וייסמן שחקן ויאדוליד. Quality Sport Images, GettyImages
עונה מאוד מוצלחת עד כה. וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

אלקורקון נמצאת בדרך לירידה בטוחה, 13 נקודות מתחת לקו האדום ועם 57 שערי חובה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. היא לא ניצחה את ויאדוליד מאז 2011, בסך הכול 15 משחקים, כשבסיבוב הראשון נכנעה לה 2:0, במשחק בו וייסמן כבש את השער השני.

וייסמן כבש העונה 13 שערי ליגה והוא אחד החלוצים הבולטים בליגת המשנה בספרד. הישראלי בוודאי חולם על מלכות השערים וכרגע מפגר ב-4 מאחורי בורחה באסטון וכריסטיאן סטואני, אבל קודם כל רוצה לעלות ליגה. כרגע ויאדוליד במקום השלישי שמוליך לפלייאוף, כשאלמריה שבמקום השני מקדימה אותה בנקודה אחת עם משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully