וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתקשורת הגרמנית לא התרשמו, אך פליק פרגן: "ישראל ניסתה להעז"

בבוקר שאחרי ה-0:2, הגרמנים מיעטו להתייחס ליריבה ("בקושי עברה את החצי") ועסקו בעיקר בטעות שהובילה לפנדל על כהן. המאמן החמיא

תקציר: גרמניה - ישראל 0:2/ספורט1

בישראל אולי התעודדו מכך שהנבחרת הפסידה 2:0 אמש (שבת) במשחק הידידות ואף החמיצה כדור עונשין מ-11 מטר בתוך תוספת הזמן, אולם בגרמניה היו רחוקים מלהתרשם מהחבורה של גדי ברומר וכמעט שלא התייחסו אליה בבוקר שאחרי.

"גרמניה החלה בצורה טובה את שנת המונדיאל", נכתב באתר הגרמני "ספורט1", "האנזי פליק עלה עם הרכב חסר וזה הספיק לניצחון שמיני בשמונה משחקים מול יריבה שבקושי עברה את החצי". ב"קיקר" נכתב: "נבחרת ישראל בקושי ניסתה לצאת קדימה, וכשהיא ניסתה היא גם ספגה שער לפני ההפסקה. השוער מרציאנו הציג משחק מצוין ומנע מספר שערים, בעיקר מקאי האברץ".

בעיתון "בילד", מבין שחקני הנבחרת, מרציאנו, כמובן, נבחר למצטיין עם הציון 2, כשאת הציונים הרעים ביותר קיבלו דווקא הלגיונרים - "5" קיבלו אלי דסה והחלוץ תאי בריבו שרשם הופעת בכורה. גם אביב אברהם שהוחלף במחצית קיבל 5. דאבור, השחקן המוכר ביותר לגרמנים, קיבל את הציון השני הכי רע, 4, כמו גם דור פרץ.

קווין טראפ שוער נבחרת גרמניה עוצר פנדל של יונתן כהן שחקן נבחרת ישראל. Alex Grimm, GettyImages
גם שגיאה לא אופיינית לא הספיקה. טראפ עוצר את הפנדל של כהן/GettyImages, Alex Grimm

מי שספג ביקורת בגרמניה הוא הבלם ניקו שלוטרבק, שערך את הופעת הבכורה שלו במנשאפט מול ישראל. שחקנה של פרייבורג ביצע את השגיאה שהובילה לפנדל על יונתן כהן עמוק בתוספת הזמן ובלם העבר פר מטרסאקר אמר עליו: "אני חושב שהוא שחקן טוב, אבל חשוב שהוא ילמד מאירועים כאלה. יש לו ביטחון עצמי והוא גם מוסר טוב, אבל הוא לא יכול למסור בלי להסתכל ימינה ומשאלה לפני כן וזה רגע שאני מקווה שהוא ילמד ממנו. יש הבדל דק מאוד בין ביטחון עצמי ליהירות".

שלוטרבק נשאל על הביקורת שספג ואמר: "נקלעתי לסיטואציה שאני לא יכול להרשות לעצמי שתקרה ואני צריך להודות לקווין (טראפ, השוער) שהציל את הפנדל. אני מתנצל, אבל לשמחתי קווין הגיב מצוין. הביקורת מוצדקת, גם יש כמה דברים שאני עדיין לא עושה בדיוק כמו שהמאמן רוצה ואני מודע לכך ועובד על זה. אני צריך להמשיך לעבוד קשה".

המאמן האנזי פליק דווקא החמיא לישראל: "שיחקנו באומץ ולחצנו מאוד גבוה. אהבתי את הדרך בה ישראל שיחקה, ככל שהמשחק התקדם היא העזה יותר. אני שמח על היכולת שלנו ועל כך שהראינו שאנחנו במסלול הנכון. מהטעות שגרמה לפנדל נצטרך ללמוד, זו שנת מונדיאל וזה דבר שאסור שיקרה לנו במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully