וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאן אריקסן הזכיר עד כמה כדורגל יכול להיות משחק יפה"

עולם הכדורגל בהתרגשות שיא משערו של הדני נגד הולנד במשחק החזרה לנבחרת: "תשתחוו בפניו". בתקשורת חגגו: "קאמבק מטורף"

תקציר: הולנד - דנמרק 2:4/ספורט1

לפני תשעה חודשים כריסטיאן אריקסן היה הדמות המרכזית בסצנה הכי מחרידה שנראתה במשחק כדורגל. הלילה (שבת) קשר נבחרת דנמרק סגר מעגל, כשרשם את הקאמבק המרגש ביותר שאפשר היה לחלום עליו: פחות משתי דקות לאחר שעלה מהספסל במשחק מול נבחרת הולנד, אריקסן כבש שער נפלא וריגש את הענף כולו.

"קאמבק מטורף", נכתב מיד ב"אקסטרה בלאדט" הדני. ב-"BT" הוסיפו: "לכריסטיאן אריקסן ולישו יש לפחות שני דברים במשותף. במובנים רבים הראשון היה למושיע של דנמרק, ושניהם חזרו מהמתים. הסיפור של אריקסן נהיה משוגע יותר ויותר בכל יום שעבר. המלך כריסטיאן לא שיחק אפילו שתי דקות בנבחרת לפני שחזר לכבוש ולהראות שהוא עדיין זה שקובע".

גם באנגליה, שם אריקסן משחק בימים אלה במדי ברנטפורד מהפרמיירליג, מיהרו לשבח. חלוץ העבר גארי ליניקר צייץ "מדהים לראות את כריסטיאן אריקסן כובש עבור דנמרק 287 ימים אחרי שכולנו חששנו מהנורא מכל. נפלא". היוטיובר האנגלי המפורסם מארק גולדברידג' כתב: "תשתחוו בפני כריסטיאן אריקסן. מזכיר כמה המשחק הזה יכול להיות יפה".

כריסטיאן אריקסן חוגג שער של נבחרת דנמרק. ANP, GettyImages
ריגש את עולם הכדורגל כולו. אריקסן חוגג/GettyImages, ANP

אגב, כ-20 דקות אחרי השער אריקסן כמעט השלים צמד, כאשר בעט לקורה. דנמרק אמנם הפסידה 4:2 במשחק, אך אין ספק שהקאמבק המרגש של הדני הוא מה שייזכר מהערב הזה.

כזכור, ביוני האחרון אריקסן התמוטט במשחק הפתיחה של דנמרק ביורו 2020 נגד פינלנד, בעקבות התקף לב שגרם לכל מי שהיה עד לאותו רגע לחשוב שהכדורגלן מצא את מותו בעיצומו של משחק. בדרך נס, הקשר ניצל בזכות המענה הרפואי המהיר שקיבל על כר הדשא, ואחרי תקופת שיקום וחזרה לכושר הוא חתם בברנטפורד בינואר האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully