וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מצב חסר תקדים": קורונה, שפעת ובהלה בנבחרת רומניה לקראת ישראל

שלושה שחקנים שפתחו מול יוון נכנסו לבידוד ולא יגיעו למשחק הידידות בנתניה (ג', 20:45), עוד מחליף וגם עוזר המאמן נדבקו, ואחרים סובלים מווירוס ושפעת: "לא זוכרים אירוע כזה"

נבחרת ישראל סופרת את הדקות לקראת המשחק הערב (שבת, 22:45) מול גרמניה, ובינתיים יריבתה הבאה רומניה מתמודדת עם שלל צרות לפני הביקור שלה בנתניה ביום שלישי. הרומנים החלו את עידן אדי יורדנסקו עם הפסד ביתי 1:0 ליוון אתמול, אבל הבוקר גילו כי ארבעה שחקנים חיוביים לקורונה, מתוכם שלושה שפתחו במשחק הידידות בבוקרשט אמש.

פלורין טנאסה שחקן נבחרת רומניה. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
שיחק מול יוון, לא יגיע לישראל. פלורין טנאסה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

על פי הדיווחים בטורקיה, מדובר בקשרים רזבאן מרין, אלכסנדרו מיטריצה ופלורין טנאסה שנכללו בהרכב מול יוון, בתוספת דיאן סורסקו שישב על הספסל אחרי שצורף לסגל רק בשישי בבוקר בעקבות היעדרויות רבות של שחקנים שחלו בשפעת. גם עוזר המאמן פלורין קונסטנטינוביץ' חיובי לנגיף. כולם נפרדו מהנבחרת ונכנסו לבידוד.

בהודעה הרשמית של ההתאחדות הרומנית התייחסו לצירוף המחלות בסגל, עם שחקנים שנדבקו בקורונה ואחרים שחלו בשפעת או בווירוס אחר: "כמה שחקנים עדיין סובלים מסטימפטומים של וירוס או שפעת ולא יכולים להתאמן כרגע. מדובר באירוע חסר תקדים בהיסטוריה של הנבחרת, לפחות בשנים האחרונות".

מצב החירום הרפואי בסגל גרם ליורדנסקו להזעיק את דריוס אולארו, קשרה של סטיאווה בוקרשט שסביב אי זימונו הייתה ביקורת רבה. גם קלאודיו פטרילה (קלוז') הוקפץ מהנבחרת הצעירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully