וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כל עינב זהב: האשכול שעלה ביוקר ל"ילד הפלא" של ברצלונה

אילאש מוריבה הרתיח את הקטאלנים ומסתבר שגם אחרי המעבר שלו ללייפציג ההתנהלות לא השתפרה. עכשיו הגרמנים מצטערים שרכשו אותו

תקציר: גרויטר פירת - ר.ב. לייפציג 6:1/ספורט1

שנה בלבד חלפה מאז שאילאש מוריבה הפך לשחקן רוטציה קבוע בברצלונה, אבל בגיל 19 הקריירה של הקשר הכישרוני כבר עומדת בפני צומת דרכים, אחרי שבר.ב. לייפציג העבירו לנציגיו מסר שהם לא מעוניינים שישוב למועדון.

במרץ שעבר מוריבה - אז בן 18 וחודשיים - הפך למחליף קבוע אצל רונאלד קומאן בברצלונה והיה חלק מתקופה טובה של הבלאוגרנה. במועדון הגישו לו הצעה לחוזה ארוך טווח, אבל הוא וסוכניו הציגו דרישות לא הגיוניות ביחס לגילו ולקילומטראז' הזעום שצבר.

כשבברצלונה הבינו שמוריבה לא מתכוון להתגמש, הם הניחו אותו על המדף ומכרו אותו לר.ב. לייפציג בקיץ האחרון תמורת 16 מיליון יורו. בגרמניה התקוות הגדולות הפכו לאכזבות, כשהקשר לא התבלט באימונים ובעיקר הרגיז את אנשי המועדון. עד כדי כך שלפי התקשורת בגרמניה "הם מצטערים שרכשו אותו".

שחקן ברצלונה אילאש מוריבה. רויטרס
יותר מדי רעש שלילי בגיל 19. מוריבה/רויטרס

לפי "בילד" הגרמני, מה ששבר את גב הגמל מבחינת לייפציג ובעיקר המאמן דומניקו טדסקו, היה הרגע בו מוריבה הכריח את הפיזיותרפיסטים של הקבוצה לספק לו ענבים בזמן שהוא שכב על מיטת הטיפולים. טדסקו הגיע לקבוצה רק בדצמבר, אבל היה בהלם מההתנהלות של הקשר בן ה-19. כששאל לפשר העניין, סיפרו לו שמוריבה נוהג להריץ את המסאז'יסטים באופן קבוע עם בקשות לענבים. המאמן דרש לזרוק אותו.

אחרי חצי עונה בה בקושי שיחק (2 הופעות בונדסליגה בלבד כמחליף), מוריבה נשלח בינואר להשאלה בוולנסיה. הוא התחיל כשחקן הרכב, אבל במשחקים האחרונים ירד לספסל ושולב כמחליף. היכולת שלו לא טובה דיה מבחינת לייפציג ולפי "בילד", טדסקו לא מוכן לשמוע על חזרה שלו לקבוצה אחרי שתקופת ההשאלה בוולנסיה תסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully