וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נקבעו סדרות רבע גמר הפלייאוף

עודכן לאחרונה: 25.3.2022 / 17:34

הפועל אשדוד ומכבי ראשון לציון נפרדו ב-31:31, רמת השרון סיימה ראשונה את העונה ותפגוש את הרצליה

אומנם נותר משחק השלמה בין מכבי ראשון לציון לא.ס. רמת השרון (ייערך ב-1 באפריל), אבל אפשר להכריז על סיום שלב הבתים - השלב השני של העונה - כשהמבט הוא לעבר סדרות רבע גמר הפלייאוף שייצאו אל הדרך ביום שישי הבא, ובית ההישרדות שנכנס ליישורת האחרונה ויקבע מי תהיה היורדת שתצטרף למ.כ. באר שבע בליגה הלאומית.

משחקי היום נפתחו במפגש בין הפועל אשדוד לבין מכבי ראשון לציון - 31:31. הפתיחה של האלופה הייתה מוחצת, אבל אשדוד ידעה לחזור בדקות הסיום ממינוס 4 שערים, לסיים בשוויון ולהגיע במצב רוח טוב לקראת גמר הגביע ביום שני מול רמת השרון. התוצאה הזו גם קבעה שללא תלות במשחק ההשלמה - אשדוד מסיימת במקום השני ומכבי ראשון לציון שלישית. התוצאה הזו, לצד הניצחון של רמת השרון על חולון קבע שהמוליכה מסיימת ראשונה ומבטיחה לראשונה בתולדותיה את יתרון הביתיות לאורך סדרות הפלייאוף, כולל בגמר, אם תגיע אליו.

אלו סדרות רבע גמר הפלייאוף, שייצאו לדרך בשישי הבא בשיטת הטוב משלושה משחקים:

א.ס. רמת השרון (מקום 1) - בני הרצליה (8)

הפועל אשדוד (2) - הפועל קרית אונו (7)

מכבי ראשון לציון (3) - מכבי קרית מוצקין (6)

מ.כ יובלים חולון (4) - הפועל ראשון לציון (5)

ריסטו וויצ'יץ' שחקן הפועל אשדוד מול ניב שמן שחקן מכבי ראשון לציון. משה דהן, הפועל אשדוד, אתר רשמי
וויצ'יץ' מעל שמן/אתר רשמי, משה דהן, הפועל אשדוד

בית עליון

הפועל אשדוד - מכבי ראשון לציון 31:31

פתיחה מוחצת של האלופה, קאמבק של מחזיקת הגביע וחלוקת נקודות מוצדקת, שהותירה את הסטטוס קוו בדירוג.

כבשו לאשדוד - וויצ'יץ' 8 שערים, קושמרו ואיליץ' 5 כ"א, ניבו לוי 3, עומר גרא, עמית סטלמן ושחר לוין 2 כ"א, איתי סויסה, אלכסנדר באביץ', יוסי ביטרמן ואסף בנגוזי 1 כ"א. מילאן קוסאנוביץ' סיים עם 13 עצירות ב-34 אחוז. למכבי ראשון לציון - קראציץ' 10 - שלם וקלדרון 5 כ"א, חדזימרוביץ' וסידי 3 כ"א, סגל וצורף 2 כ"א, אסייג 1. ניב פישלוביץ סיים עם 10 עצירות ב-24 אחוזים.

א.ס רמת השרון - מ.כ. חולון 31:37

עוד במהלך המשחק היה ברור לרמת השרון שגם נקודה תספיק לה כדי להבטיח את המקום הראשון והביתיות לאורך סדרות הפלייאוף, אבל היא רצתה לא פחות - להשיג ניצחון בכורה העונה על חולון (אחרי ניצחון חולוני בבית העליון ותיקו בסיבוב הראשון). על פי הדירוג, אם רמת השרון תנצח את הרצליה, וחולון תעשה זאת מול הפועל ראשון לציון, אז הן עוד ייפגשו בחצי גמר הפלייאוף. עד אז, יש עוד זמן והראש של רמת השרון ממוקד כעת בגמר גביע המדינה ביום שני. רם טורקניץ ודניאל שקלים עם 5 שערים כ"א, עמית מוטולה, מילאן פאבלוביץ' ואיבן מושיץ' 4 כ"א - היו המבקיעים המובילים בשורות רמת השרון. אור לוי 7 שערים, פטריק אובינה 5, לידור פסו וריף כהן 4 כ"א בשורות חולון.

מכבי קרית מוצקין - הפועל ראשון לציון 44:31

המארחת חתמה את שלב הבתים במקום ה-6 והאחרון, עם 10 הפסדים וללא נקודה בו. הפועל ראשון לציון במגמת התאוששות ותנופה לקראת פתיחת סדרת הפלייאוף שלה מול חולון - בה היא תהיה חייבת להתעלות ללא יתרון הביתיות. ניקולה איבאנוביץ' ערך הופעת בכורה מוצלחת בשורות האדומים והבקיע 5 שערים (כמו אראל צייטלר), כשנדב כהן שחתם באופן רשמי השבוע בלובק הגרמנית לעונה הבאה סיים כמבקיע המוביל עם 7 שערים.

בית תחתון

התמונה הושלמה. קרית אונו והרצליה עלו לפלייאוף, נס ציונה, אילות ודימונה יתמודדו נגד הירידה כשאחת מהן תהיה היורדת השנייה שתצטרף לבאר שבע.

א.כ. נס ציונה - הפועל חבל אילות 22:25

נס ציונה פתחה נהדר והוליכה 2:9, אילות נכנסה למשחק וצימקה לשני שערים, אבל הטייגרים עם צמד שערים של שניר נציה (4 שערים בסה"כ) ביססו לעצמם יתרון לפני הירידה להפסקה. קסם עמיאל החזיר את אילות ואף צימק את הפיגור לשער 22:21, אבל הסיומת הייתה של הטייגרים - עם שערים ניקולה סקורוביץ' (המבקיע המוביל עם 10 שערים - 4 מהם בפנדלים) ועמרי נדלר (5 שערים) - ומעל כולם השוער הנהדר מילוש רגיצ'יץ' (18 עצירות) שהיה מצטיין המשחק. נס ציונה משפרת משמעותית את סיכוייה לשרוד, כשהיא פותחת יתרון של 4 נק' על פני דימונה. אילות מסובכת הרבה יותר, והיא רק עם נקודה אחת יותר מאשר דימונה.

בני הרצליה - מכבי דימונה 30:36

הרצליה סיימה במקום השמיני, ושוב תפגוש את השכנה מרמת השרון ברבע גמר הפלייאוף - לאחר המפגש ביניהן בחצי גמר גביע המדינה. מנגד, דימונה נכנסה לבית ההישרדות במצב לא פשוט, ואם היא לא תתעלה בו, היא תמצא את עצמה מצטרפת לבאר שבע בליגה השנייה.

מ.כ. באר שבע - הפועל קרית אונו 30:30

אונו עם הפנים לפלייאוף, ולמפגשים מול אשדוד. באר שבע נפרדה מליגת העל. אונו כבר הייתה בעמדת ניצחון בעשרים השניות האחרונות, כשהוליכה בשני שערים. ניקולה סקוליץ' הקטין לשער, ואז אונו איבדה כדור בהתקפה האחרונה ודליבור סוקיץ' ביצע עבירה מכוונת, הורחק וגרם לפנדל. יונתן הדר השווה שתי שניות לסיום והעלה את מאזנה של ב"ש ל-4 נקודות. טאריק קסומוביץ' סיים עם 9 שערים כמבקיע המוביל בקרית אונו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully