וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "כל עוד ירצו אותי בנבחרת, אני פה"

25.3.2022 / 19:45

קפטן ישראל דיבר לקראת גרמניה: "זה אולי המשחק הכי קשה שיכול להיות". ברומר: "מקבלים החלטות בצוות" (שבת, 22:45). התלבטות בין דוד לבריבו בחוד

משחקי ידידות נבחרתהסתיים26/03/2022
גרמניה
  • האברץ (36)
  • ורנר (45)
0
    נבחרת ישראל
    המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון במסיבת עיתונאים אחרי פיטורי מרקו בלבול/צילום: צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

    נבחרת ישראל תתארח מחר (שבת, 22:45) אצל גרמניה למשחק ידידות, שעבור המארחת מהווה גם סוג של הכנה לקראת המונדיאל בקטאר בסוף השנה הקרובה. ישראל, שפספסה את ההזדמנות לסיים במקום השני בבית ולהגיע לפלייאוף המוקדמות שנערך אתמול, מגיעה ללא ערן זהבי שזכה למנוחה, בעוד הגרמנים בסגל חסר וללא כמה כוכבים גדולים וביניהם לאון גורצקה, יוזואה קימיש, סרג' גנאברי, פלוריאן וירץ הפצוע וניקלאס זולה.

    ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
    מתכונן למשחק קשה מאוד. נאתכו/אודי ציטיאט

    גדי ברומר, שיעמוד על הקווים, אמר במסיבת העיתונאים: "ברגע שהמשימה תיגמר, אני חוזר לנבחרת הנערים. אני מקווה לחזור כמאמן טוב יותר. קיבלתי משחק ממש קל. בכדורגל הדרך לנצח היא קודם כל להיות קבוצה, שנהיה קבוצה מגובשת וקרובה". על יוסי בניון והמעורבות שלו אמר ברומר: "באנו כיחידה אחת, אנחנו לוקחים את ההחלטות כקבוצה. ביקשו ממני להוביל את המהלך. ההחלטות נעשות ביחד, אני לוקח את האחריות".

    על ההכנות: "אני לא רואה שחקן ישראלי שהיה מסכים לוותר על משחק כזה, אנחנו מודדים את היכולת שלנו לפי מבחנים מול הטובים ביותר. אנחנו לא מייצרים מספיק תוצאות כדי שיספרו אותנו, אבל אנחנו רוצים להיספר".

    קפטן הנבחרת ביברס נאתכו: "אני בסדר, עברתי פציעה קלה אבל היה לי חשוב להגיע גם עם הפציעה. לגבי המשחק נדע יותר בהמשך. לגבי יוסי? רובנו שיחקנו איתו ונגדו, הוא אישיות שכולנו הערצנו בילדות שלנו. אני מקווה שהוא יצליח. בתור קפטן אשמח לעזור איפה שאני יכול. ליוסי יש מספיק ניסיון כדי לדעת את העבודה ומאמין שזה יקדם אותנו. כל עוד מקבלים אותי בנבחרת, אני פה. כשיגיע הזמן אפנה את הדרך. זה משחק אולי הכי קשה שיכול להיות מול נבחרת שמכוונת לזכות במונדיאל, אבל אנחנו נתייחס לדברים שאנחנו רוצים להשיג ולעשות".

    לאחר האימון המסכם, נראה שההתלבטות היחידה של ברומר היא בין תאי בריבו לדין דוד בחוד. שון גולדברג יפתח כבלם לצד ניר ביטון, אביב אברהם הועדף על גבי קניקובסקי בקישור ואילו מנור סולומון ומונס דאבור ישחקו בצדדים. ברומר ערך שיחות אישיות קצרות עם מספר שחקנים על הדשא שהמסר הוא חיובי עם אמונה, אך גם מודעות ברורה ליחסי הכוחות כשאמר להם: "גם אם המשחק משתבש ודברים נראים רע נשארים חזקים".

    הרכב משוער: אופיר מרציאנו, אלי דסה, ניר ביטון, שון גולדברג, סאן מנחם, דור פרץ, מוחמד אבו פאני, אביב אברהם, מונס דאבור, מנור סולומון, תאי בריבו.

    עוד בוואלה!

    תכנית הבראה: נבחרת ישראל מתכוננת לגרמניה ומביטה קדימה

    לכתבה המלאה
    קווין טראפ שוער נבחרת גרמניה. Alex Grimm, GettyImages
    צפוי לשחק מחצית אחת. טראפ באימון/GettyImages, Alex Grimm

    מאמן גרמניה האנזי פליק אמר לקראת המשחק: "שנת המונדיאל שלנו מתחילה נגד ישראל. המשחקים נגד ישראל תמיד מיוחדים, היחסים בין שתי המדינות טובים וידידותיים, עם הרבה כבוד בכל הנוגע למה שקרה בעבר. אני מחכה למשחק הזה". בנוגע להרכב, פליק חשף כי קשר מנצ'סטר סיטי אילקאי גונדואן יפתח במרכז השדה, אך הוסיף שבנוגע לשאר המקומות בחוליית הקישור הוא יחליט רק לאחר האימון. כמו כן, מאמן באיירן מינכן לשעבר סיפר כי לחלוץ צ'לסי טימו ורנר יש סיכוי טוב לפתוח בהתקפה.

    מנואל נוייר צפוי לקבל מנוחה, ואת אפודת השוער יחלקו מארק אנדרה טר סטגן וקווין טראפ - מחצית לכל אחד. ניקו שלוטרבק יעלה במרכז ההגנה, ומי שעשוי לפתוח לצידו, אנטוניו רודיגר, זכה למחמאות מפליק: "אני שמח שיש לנו שחקן כמו רודיגר בנבחרת. הוא השחקן הכי מהיר בפרמיירליג. תמיד טוב שיש לך מישהו עם מהירות כזו. אנחנו לא צריכים לדון באיכויות שלו כבלם, חשוב שהוא ימשיך בהתפתחות שלו ויעזור לנבחרת".

    האנזי פליק מאמן נבחרת גרמניה. Alex Grimm, GettyImages
    פותחים שנת מונדיאל. פליק במסיבת העיתונאים/GettyImages, Alex Grimm

    שחקן נוסף עשוי לפתוח בהרכב הגרמני הוא ג'מאל מוסיאלה. קשרה הצעיר של באיירן מינכן רגיל בדרך כלל לשחק בקישור ההתקפי, אך פציעתו של לאון גורצקה הובילה לכך שהוא הוצב לא מעט גם בקישור האחורי. פליק סיפר שלמוסיאלה, שרק בחודש שעברה חגג את יום הולדתו ה-19, יש סיכוי גבוה לפתוח בהרכב נגד ישראל: "הוא שחקן מאוד חכם ומיומן בחטיפת כדורים. הוא מאוד דינמי בהתקפה ובמצבים של אחד על אחד. הוא יכול לשחק גם כקשר אחורי וגם להיות מסוכן בהתקפה".

    חברו של מוסיאלה בבאיירן, יוזואה קימיש, ייעדר מכיוון שאשתו מצפה ללדת ופליק אמר עליו: "אין חדש לגביו. הוא היה רוצה להיות כאן, אבל אני יכול להבין אותו. לידת ילד זה משהו מיוחד, אנחנו בקשר צמוד".

    הרכבי הקבוצות

    הרכב משוער, גרמניה: מארק אנדרה טר סטגן, תילו קהרר, ניקו שלוטרבק, אנטוניו רודיגר, דויד ראום, אילקאי גונדואן, ג'מאל מוסיאלה, קאי האברץ, תומאס מולר, לירוי סאנה, טימו ורנר.

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully