וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנצחת במרתון ירושלים: אצנית שנמלטה מהמלחמה באוקראינה

ולנטינה ורסקה קיליארסקה ניצחה במרתון הנשים הבינלאומי: "המדינה שלי גאה בי, שולחת את אהבתי לאוקראינה". גואדי הישראלי זכה בגברים

מרתון ירושלים הבינלאומי נערך היום (שישי) בפעם ה-11, והוא סיפק סיפור אנושי מדהים במיוחד. במרתון לנשים ניצחה ולנטינה ורסקה קיליארסקה, שעצרה את השעון על 2:45:54. ורסקה בת ה-32, אצנית אוקראינית שזכתה בפרסים רבים, נמלטה מאימת המלחמה והגיעה להשתתף במרתון: "היום זה יום יפה ומיוחד בחיים שלי, לנצח מרתון שהוא חלום מבחינתי. המדינה שלי גאה בי, שולחת את אהבתי לאוקראינה ולכל העולם".

ולנטינה ורסקה קיליארסקה. Sportphotography,
רגע מרגש. ורסקה חוצה את קו הסיום/Sportphotography

במרתון לגברים ניצח אגז'י גואדי, בן 33 מישראל, שעצר את השעון על 2:37:17. המקום הראשון במקצה המרתון המלא זכה בסכום של 3,750 דולר, המקום השני זכה בסכום של 2,500 דולר והמקום השלישי זכה בסכום של 1,250 דולר.

הרצים רצו במסלול הנחשב לאחד היפים והמאתגרים בעולם, כולל נקודות ציון חשובות ומוכרות בעיר לצד נופים מרהיבים ועוצרי נשימה, ביניהם: מוזיאון ישראל, בית המשפט העליון, משכן נשיאי ישראל, חומות העיר העתיקה והרובע הארמני, מגדל דוד, תיאטרון החאן ובריכת הסולטאן. מזג האוויר הקר והגשום לא עצר את אלפי הרצים לחצות את קו הסיום ולהנות מחוויית ריצה יוצאת דופן.

אגז'י גואדי. Sportphotography,
חגיגות בקו הסיום. גואדי/Sportphotography
אגז'י גואדי. Sportphotography,
ניצחון במרתון הגברים. גואדי/Sportphotography

לצד הרצים הרבים, השתתף גם השנה ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, במקצה ה-10 ק"מ. "כבר 11 שנים שמרתון ירושלים הבין לאומי הוא אחד מאירועי הספורט הגדולים, המובילים והחשובים בישראל. אני גאה בכל אחד ואחת מעשרות אלפי המשתתפים במקצים השונים, שלמרות מזג האוויר החורפי שפקד אותנו לא ויתרו, נעלו את נעלי הריצה והוכיחו שהם ווינרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully