וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה גברה על גלבוע/גליל ושמרה על סיכוי להגיע לבית העליון

בארטלי (22) וסוארס (19 ו-11 ריב') קטעו לאורחת רצף של שלושה ניצחונות בדרך ל-71:81 ששמר על האפשרות לסיים בין הראשונות

עירוני נס ציונה ניצחה 61:71 את הפועל גלבוע/גליל במשחק מוקדם מהמחזור ה-22 והאחרון בליגה הסדירה. הכתומים חזרו למסלול הניצחונות לאחר שני הפסדים רצופים, וחשוב מכך - שמרו על סיכוי לסיים בין שש הראשונות בתום הסיבוב השני ולהגיע לבית העליון. לעומת זאת, האורחת מהעמק שהגעיה ללא סשה קיליה-ג'ונס הפצוע, קיוותה לרשום ניצחון רביעי ברציפות, אך ירדה מנוצחת וכבר תצליח לסיים בשישייה הראשונה.

פרנק בארטלי היה טוב מהפתיחה בשורות המנצחת הוליך את קלעיה עם 22 נקודות להן הוסיף 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. טים סוארס היה נהדר גם הוא וסיים עם דאבל דאבל של 19 נקודות ו-11 ריבאונדים. גם טל דן (13) וגולן גוט (10) קלעו בספרות כפולות עבור נס ציונה, שהוליכה לאורך כל המשחק. בצד השני, 16 נקודות של מייקל בריסקר לא עזרו לקבוצה של גיא קפלן.

שחקן הפועל גלבוע/גליל מייקל בריסקר. לירון מולדובן
הפסד מאכזב שגמר לגלבוע את הסיכויים להגיע לבית העליון. בריסקר/לירון מולדובן

מהלך המשחק

רבע 1:

נס ציונה פתחה טב יותר את המשחק ובהובלת דיאנטה גארט וגולן רוט רצה ל-8:18. בארטלי בלט גם הוא בשורות המארחת, כאשר בצד השני רוני הארל השאיר את גלבוע/גליל קרובה ודאג להשאיר את הפער על חד ספרתי בסיום הרבע. 16:23 לנס ציונה לקראת הרבע השני.

רבע 2:

האורחת הצליחה להיצמד והורידה עד 25:24 בפתיחת הרבע השני הודות להתעוררות של דרק קוק, אך בארטלי המשיך ללהוט כשטים סוארס הרים את הרמה גם הוא והגיע לספרות כפולות בנקודות, מה שסייע לחבריו לברוח שוב ליתרון דו ספרתי. 35:44 לנס ציונה במחצית.

רבע 3:

פתיחת הרבע השלישי דמתה לראשון, ונס ציונה הגדילה את הפער שוב לדו ספרתי, כשבשיא הגיעה היתרון ל-15 (41:55). גלבוע/גליל הקטינה שוב לחד ספרתי, אך ארבעה שחקנים בשורות נס ציונה שהגיעו לספרות כפולות דאגו לבריחה מחודשת של החבורה של ליאור ליובין, שירדה לקראת הרבע המכריע ביתרון 51:66.

רבע 4:

סטטיסטיקה

קלעו לנס ציונה: פרנק בארטלי 22, טים סוארס 19 (11 ריבאונדים), טל דן 13, גולן גוט 10 (8 ריבאונדים), דיאנטה גארט 8, סימיסולה שיטו 4, ליאור קררה 3, נמרוד טישמן 2. שותף ולא קלע: להב אקרמן.

קלעו לגלבוע/גליל: מייקל בריסקר 16, רוני הארל 12 (10 ריבאונדים), יותם חנוכי 11, אור קורנליוס 9, דרק קוק 8, טיוס באטל 7, בניה סרור 4, לונדון פראנטס (10 אסיסטים) וחן כלפון 2 כ"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully