וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרישת לינוי אשרם היא ניצחון למתעמלות הרוסיות, והפסד לחובבי הענף"

מתעמלת עבר טוענת שפרישת הישראלית תהפוך את הענף ל"משעמם" עבור האחיות אברינה. ברוסיה נפרדים: "תיזכר לנצח בגלל השערורייה"

בווידאו: השקת החסות החדשה של בנק הפועלים במסיבת עיתונאים של הוועד האולימפי/עריכה: דינה מחפוץ

הודעת הפרישה של לינוי אשרם ממשיכה לעורר הדים גם ברוסיה. המתעמלת האמנותית החליטה לסיים את הקריירה בגיל 22, שמונה חודשים אחרי הזכייה ההיסטורית במדליית זהב אולימפית בקרב רב - תחרות שהייתה בשליטה רוסית מוחלטת בשנים לפני כן.

ברוסיה יודעים שהפרישה של אשרם תשפיע גם על הסטטוס של המתעמלות האמנותיות המקומיות, כולל התאומות דינה וארינה אברינה שהפכו את היריבות עם הישראלית לאישית כמעט.

"הפרישה של אשרם די צפויה, אבל עכשיו התחרויות של המתעמלות הרוסיות יהיו קצת משעממות", אמרה לתקשורת הרוסית מתעמלת העבר והאלופה האולימפית יוליה בארסוקובה. "לרוסיה יש את המתעמלות האמנותיות הטובות בעולם, תמיד זכינו במקום הראשון, ועכשיו לא תהיה תחרות אמיתית. במובן מסוים, הפרישה של אשרם היא ניצחון למתעמלות הרוסיות והפסד לחובבי הענף, שלא יראו עוד תחרות של ממש בשנים הקרובות".

לינוי אשרם עם דינה אברינה. Jamie Squire, GettyImages
המרוויחה העיקרית? דינה אברינה עם לינוי אשרם/GettyImages, Jamie Squire

ב"ספורט אקספרס" הקדישו לאשרם טור פרידה, וציינו ש"ברוסיה, היא תיזכר תמיד בגלל שערוריית השיפוט שהייתה מעורבת בה. עד טוקיו אשרם לא באמת היוותה יריבה ראויה לאחיות אברינה, אבל ההצלחה הפתאומית שלה עוררה סקנדל וגררה ביקורות חריפות על ציוני השופטים. כך או כך, האחיות אברינה יודעות שעכשיו הדרך שלהן לפסגה סלולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully