וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחטף השנה? "ברצלונה מעוניינת באמבפה, שמוכן להקשיב להצעה"

הצרפתי שכבר היה בדרכו לריאל מדריד לא פוסל הגעה ליריבה המרה, שרוצה לבצע את המהלך לאור העובדה שצירופו יעלה פחות מרכישת הולאנד

קלאסיקו: שחקני ברצלונה חוגגים את הניצחון 0:4 על ריאל מדריד בברנבאו/חשבון הטוויטר הרשמי של ברצלונה

האם אחרי שהלמה בריאל מדריד בקלאסיקו, ברצלונה תצליח גם לחטוף מתחת לידיה את מטרת הרכש מספר אחת שלה? ב"לאקיפ" הצרפתי דווח כי הקטאלנים מעוניינים לצרף את קיליאן אמבפה, שכידוע מסיים חוזה בקיץ הקרוב בפריז סן ז'רמן ועשוי לעזוב לראשונה את מולדתו.

קיליאן אמבפה, חלוץ פריז סן ז'רמן. Catherine Steenkeste, GettyImages
מחטף של הרגע האחרון? אמבפה/GettyImages, Catherine Steenkeste

כל הסימנים העידו על כך שבקיץ הקרוב אמבפה ילבש לבן, אך לפי הדיווח בצרפת הוא לא סגר את הדלת בפני היריבה המרה. כוכב פ.ס.ז' יקשיב להצעה, כאשר מה שמעניין אותו לקראת קבלת ההחלטה על קבוצתו הבאה הוא האיכות של הפרוייקט הספורטיבי. ריאל מדריד היא עדיין המועמדת הבכירה להחתימו, אך בקטאלוניה מרגישים שצירופו יהיה זול יותר משל ארלינג הולאנד, שמחזיק בסעיף שחרור בסך 75 מיליון יורו בניגוד לאמבפה שיגיע ללא תמורה.

מבחינת ברצלונה, המהלך מתאפשר מבחינה כלכלית לאור העובדה שהם קיבלו הלוואה של 595 מיליון יורו מחברת ההשקעות "גולדמן זאקס" ולאור הסכם החסות הטרי עם "ספוטיפיי", המשלשלת לכיסם כ-70 מיליון יורו בעונה. ב"לאקיפ" טוענים כי עצם העובדה שאמבפה בכלל מוכן להקשיב להצעה מברצלונה מעידה על כך שהוא טרם קיבל החלטה סופית בנוגע לעתידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully