וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד דפנה לנג מונתה ליו"ר איגוד האופניים בישראל

חברת הוועד האולימפי בישראל בעברה ומי שגם כיהנה יו"ר זמנית וחברת המועצה הלאומית לספורט, תוביל את ענף האופניים בארץ: "מינוי ראוי", בירכה יעל ארד

עו"ד דפנה לנג מונתה לתפקיד יו"ר איגוד האופניים בישראל. "לנג היתה שותפה בצמתים חשובים ומעצבים של ספורט הנשים בישראל, היתה בין יוזמות הקמת אתנה ושימשה בזמנו כיועצת בכירה בנושא לשרת הספורט דאז לימור לבנת", בירך הוועד האולימפי בישראל לאחר שעו"ד לנג נבחרה ברוב של 100%, כאשר 78% מבעלי זכויות ההצבעה השתתפו בבחירות.

יו"ר איגוד האופניים דפנה לנג. באדיבות הוועד האולימפי בישראל, אתר רשמי
תוביל את איגוד האופניים. עו"ד לנג/אתר רשמי, באדיבות הוועד האולימפי בישראל

עו"ד לנג הייתה בעבר פעילה בוועד האולימפי בישראל, יו"ר זמנית וחברת המועצה הלאומית לספורט, חברה בוועדה הציבורית לקביעת אמות המידה לחלוקת כספי התמיכה לספורט בישראל וחברה בוועדת ההיגוי לתכנית המתקנים הלאומיים לספורט וכיום חברה בוועדה לשוויון מגדרי בוועד האולימפי בישראל.

יעל ארד, יו"ר הוועד האולימפי בישראל מסרה: "אני מברכת על המינוי הראוי של עו"ד דפנה לנג ליו"ר איגוד האופניים בישראל. מהיכרותי האישית עמה, עם יכולותיה המקצועיות והבינאישיות, יש את ההשכלה והניסיון במרחב הספורטיבי, המנהיגות והתשוקה להובלת איגוד האופניים ותרומתה לקידום הספורט בכלל וספורט הנשים בפרט הינה מהמעלה הראשונה.

בעידן בו הננו עדיין עם תת ייצוג של נשים באיגודי הספורט בישראל מינוי זה חשוב מאין כמותו. מתוקף תפקידה כיו"ר איגוד האופנים תצטרף להנהלת הוועד האולימפי בישראל ותהייה השנייה לצידה של יו"ר איגוד הכדורמים רויטל גלוסקא, הנושאת בפועל תפקיד יו"ר איגוד בספורט בישראל. עד 2021 מילאה כנרת צדף בהצלחה רבה את תפקיד יו"ר איגוד ההתעמלות. למעלה מ -80 נשים השתתפו בקורס הדירקטוריות של הוועד האולימפי בישראל בשיתוף עם המי"ל בהצלחה מרובה. אנחנו מאמינים שנשים יכולות וצריכות לשאוף לתפקידים מנהיגותיים בספורט ולהציע את עצמן למלאם".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully