וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל מטה אשר/עכו מחזיקת גביע המדינה בפעם ה-13 בתולדותיה

כדורעף: האדומים גברו 15:25, 15:25, 14:25 בשלוש מערכות חלקות על מ.ס. עילבון. גביע שמיני למאמן נועם כץ: "היינו במקומות נמוכים השנה, זה גביע מיוחד כי הגענו למפעל כאנדרדוג"

הפועל גליל מטה אשר/עכו זכתה הערב (רביעי) בגביע המדינה בכדורעף לאחר שניצחה במשחק הגמר את מ.ס עילבון בשלוש מערכות חלקות. כ-1,300 אוהדים הרעישו באולם בחיפה וסיפקו אווירה נהדרת בגמר.

שחקני הפועל גליל מטה אשר/עכו. לילך וייס רוזנברג
חגיגה באדום. שחקני הפועל גליל מטה אשר/עכו/לילך וייס רוזנברג

התחלת המשחק הייתה צמודה: מטה אשר ניסתה לברוח אבל החטאות מכות פתיחה שלה השאירו את עילבון בתמונה. דווקא אחרי פסק זמן של עילבון, שחקני מטה אשר המשיכו את המומנטום וניצחו במערכה הראשונה 15:25. המערכה השניה גם כן הייתה צמודה בתחילתה, אבל מטה אשר לקחה את היוזמה ולא עצרה בדרך ל-12:20 ותוצאה זהה למערכה הראשונה - 15:25.

המערכה השלישית הייתה הרבה פחות מאוזנת - מטה אשר עלתה ל-11:21, עילבון הגיבה עם שלוש נקודות רצופות אך האדומים סגרו סיפור עם 14:25 ו-0:3 חלק במערכות. אצל המנצחת הצטיינו בנוב עם 16 נקודות ונביאדומסקי עם 15, מנגד בלטו נונייס עם 12 נקודות ופרזה עם שש.

שחקני מ.ס. עילבון. לילך וייס רוזנברג
הסתפקו בסגנות. שחקני עילבון/לילך וייס רוזנברג

נועם כץ, מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו: "הסיפור שלנו לא מתחיל הערב, היינו במקומות נמוכים השנה, זה גביע שמיני בתקופתי כמאמן וזה הישג ענק של הקבוצה שלנו. זה גביע מיוחד כי השנה אנחנו לא הקבוצה הכי טובה בליגה וכי הגענו כאנדרדוג למפעל הגביע. עבדנו כל כך קשה בשביל הגביע הזה וזה כל כך מתוק".

סמעאן סמעאן, מאמן מ.ס עילבון: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה, אבל יש להם יותר כלים. אנחנו ניסינו ואני גאה בשחקנים ובקהל שלנו שהגיע ותמך. זו גאווה גדולה למועדון שלנו ולכל המגזר, מהרגע הזה מתחיל לחשוב איך לבנות את הקבוצה לעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully