וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאל עבדה: "קיוויתי לקבל יותר הזדמנויות בנבחרת הבוגרת"

שחקן סלטיק, שיפתח מול פולין בחמישי (18:45) לצד פודגוראנו, התייחס לספסול. חזן: "אין מתיחות עם בלבול, לא שוחחנו עם פרץ לפני ההחלטה".

שחקני הנבחרת הצעירה מדברים לקראת המשחק מול גרמניה/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל הצעירה ממשיכה להתכונן לצמד המשחקים מול פולין וגרמניה במסגרת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 21. הכחולים-לבנים נמצאים בעמדת טובה מאוד, כשהם במקום השני בבית ב' במאזן זהה למנשאפט שבמקום הראשון. מחר (חמישי, 18:30) תארח החבורה של אלון חזן את פולין, כשניצחון יקדם אותה משמעותית לעבר הבטחת אחת משני המקומות הראשונים בבית. דניאל פרץ, שעמד במוקד הסערה בין הנבחרת הבוגרת לצעירה, יעמוד בסופו של דבר לרשותו של חזן.

המאמן תרגל מערך של ארבעה שחקני הגנה, כאשר בחלק הקדמי ישחקו סוף פודגוראנו וליאל עבדה. עידו שחר ימשיך לקבל קרדיט במרכז השדה, בעוד עילאי אלמקייס ומאור לוי יתחילו על הספסל וימתינו להזדמנות.

הרכב משוער: דניאל פרץ, כרם ג'אבר, אור בלוריאן, גיל כהן, דורון ליידנר, עומרי גנדלמן, עידו שחר, עדן קארצב, מוחמד כנעאן, ליאל עבדה, סוף פודגוראנו.

דניאל פרץ שוער נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
יעמוד לרשות חזן בצמד המשחקים מול פולין וגרמניה. פרץ/אודי ציטיאט

במסיבת עיתונאים שנערכה לקראת צמד המשחקים אמר חזן: "4,500 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק וזו כמות יפה מאוד, מקווה שיגיעו יותר. לא חושב שיחסי הכוחות של המשחקים נמדדים לפי המיקום בטבלה, פולין נבחרת מצוינת, היא הוכיחה את זה גם כשהפסידה לנו וגם בהמשך הקמפיין. גם הם יפגשו יריבה קשה בדמותנו, עשינו משהו כדי להביא את עצמנו לרגעים האלה, לא משנים שום דבר מההכנות וממה שעשינו עד עכשיו. מקווה שיהיה משחק טוב ושהשחקנים שלנו יהנו מהמשחק, היכולת שהם הראו זה כי הם נהנו".

על המחסור בדקות משחק של שחקנים בנבחרת, כמו סוף פודגוראנו מספציה, אמר חזן: "יש פה חומר אנושי מצוין שמתחבר מהר מאוד, כשהם נפגשים זה לא משנה מי בכושר ומי פחות. סוף, שלא משחק הרבה, מתאמן ברמה גבוהה ורואים את זה ביכולת שלו באימון. מקווה שלא נצטרך לדבר על שחקן כזה או אחר, מה שמייחד אותנו זה שאנחנו קבוצה אחת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אלון חזן מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. Christof Koepsel, GettyImages
פרץ ועבדה עומדים לרשותו. חזן/GettyImages, Christof Koepsel

חזן גם דיבר על סוגיית דניאל פרץ והכחיש סדקים ביחסים עם מרקו בלבול, שסיים את דרכו בנבחרת הבוגרת לאחר שהתעקש לזמן את שוער מכבי תל אביב: "לא הייתה מתיחות וגם עכשיו אין ביני לבין מרקו, אמרתי שכל החלטה תהיה מקובלת בעיני. התקבלה החלטה של אנשי ההתאחדות ודניאל פרץ יצטרף אלינו. התפקיד של שוער הוא לעמוד בלחצים, פרץ שוער צעיר אבל עם המון ביטחון עצמי ואישיות מדהימה. לא הייתה איתו שיחה אישית לפני ההחלטה".

המאמן החמיא לליאל עבדה, שישב לצידו ונקרא לדגל כדי לסייע לנבחרת הצעירה: "עבדה שחקן מצוין שמצטרף לקבוצה טובה. אין עליו לחץ, הוא עמד בפני מעבר לקבוצה ברמה אירופית ועשה זאת בצורה מצוינת. ככל שאתה מגיע למעמדים יותר גדולים ורגעים קריטים אתה מרגיש יותר הנאה מהכדורגל מאשר במשחקים זניחים".

ליאל עבדה באימון נבחרת ישראל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
נקרא לדגל. עבדה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

עבדה עצמו התייחס לזימון לצמד המשחקים של הצעירה: "היו הרבה שיחות עם מרקו ואלון, בסופו של דבר איפה שיגידו לי אני אהיה, גאה ללבוש את המדים האלה, זו זכות בשבילי. הגענו להחלטה שהכי טובה לנבחרת ואני שלם איתה ב-100%".

"ציפיתי לקצת יותר דקות בנבחרת הבוגרת", הודה שחקנה של סלטיק, "אבל יש דברים שמאמן רואה אחרת מהשחקן ואני מכבד את ההחלטה. אני אוהב את וילי רוטנשטיינר ואני בקשר איתו. יש נבחרת מאוד טובה, שחקנים מדהימים וצוות מדהים. הציפיות הן לנצח, יש לנו מטרה משותפת ונעבוד קשה בשביל זה. יש פה הזדמנות מאוד טובה, נישאר צנועים עם רגליים על הקרקע".

שופט המשחק שהיה מיועד לנהל את המשחק נמצא חיובי לקורונה. לפיכך, השופט הרביעי קווין ואן דאם הבלגי יהיה השופט הראשי. לאחר שיחה בנושא עם אופ"א, סוכם כי השופט הרביעי יהיה הבינ"ל גל לייבוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully