וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירין: "מהמלחמה בפלסטין התעלמו, מדינות מתנהגות כמו רוסיה שנים"

מגן בטיס העביר ביקורת על ישראל וטען כי לסכסוכים ברחבי העולם לא מתייחסים כמו ללחימה באוקראינה: "מעלימים עין, זו גזענות וחוסר רגישות"

תקציר מהגביע הספרדי: בטיס - ראיו וייקאנו 1:1/ספורט1

המלחמה בין אוקראינה לרוסיה עמדת במוקד תשומת הלב ברחבי העולם בשבועות האחרונים והשפיעה רבות גם על עולם הספורט: נבחרת רוסיה והקבוצות מהמדינה הושעו מכל פעילות בינלאומית בכדורגל, כאשר גם בענפים האחרים ננקטו סנקציות כנגד המדינה הפולשת.

הקטור ביירין, שחקן בטיס. Fran Santiago, GettyImages
ביקר גם את ישראל. ביירין/GettyImages, Fran Santiago

ישנם הטוענים כי הלחימה באוקראינה "זכתה" לסיקור תקשורתי בינלאומי רחב יותר משום שמדובר במדינה אירופית, ומגן בטיס, הקטור ביירין, בחר להשמיע ביקורת על כך בראיון שערך: "קשה לראות שאנחנו יותר מתעניינים בלחימה באוקראינה מאשר במלחמות אחרות. אני לא יודע אם זה בגלל שהם יותר 'דומים' לנו, אם זה בגלל שהקונפליקט משפיע עלינו כלכלית או אם זה קשור לפליטים".

כמו כן, המגן העביר גם ביקורת על מדינת ישראל, וטען שההתנהגות של רוסיה אינה חסרת תקדים: "מהמלחמה בפלסטין התעלמו לחלוטין, אף אחד לא דיבר על זה, גם לא על תימן ועיראק. רוסיה נזרקה מהמונדיאל, אבל מדינות אחרות מתנהגות באותה צורה כבר שנים. להעלים עין מסכסוכים אחרים זו גזענות, זה מראה על חוסר רגישות כלפי כמות האנשים שמאבדים את חייהם לשווא".

עוד בוואלה!

חמד "תיקן" את הדיווח של BBC על הפיגוע, וייסמן קרא: "עונש מוות למחבלים"

לכתבה המלאה

הראיון שקיים מגנה לשעבר של ארסנל מהווה המשיך ישיר לציוצים שפרסם בשבוע שעבר, אז העלה לחשבון הטוויטר מפה עם הסכסוכים השונים ברחבי העולם וכתב: "קשה לראות את האימה והסבל שחווים האנשים באוקראינה וזה נכון שאנו שואלים את עצמנו כיצד אפשר לעזור או לתרום. עם זאת, צריכים להיות מודעים לכך שיש עוד סכסוכים ברחבי העולם, יש פגיעה בזכויות אדם, אנשים מאבדים את היקרים להם. למה אנחנו לא שומעים על המקרים הללו? למה אני לא רואה פוסטים שקוראים לעזור ולתרום לכל האנשים האלה שנמצאים תחת אותה סכנה, בלי אפשרות למצוא מקום מפלט? כולנו בני אדם, צריכים לעזור אחד לשני לא משנה איפה אנחנו נמצאים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully