וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "ריאל מדריד היא אתגר גדול עבורנו"

23.3.2022 / 14:50

מכבי תל אביב תפגוש בחמישי (21:05) את הבלאנקוס למשחק שיכול לקרב אותה מאוד להבטחת המקום בפלייאוף, והמאמן מתרגש: "מסוג המשחקים שמצפים להם". במכבי יודעים: "נצטרך לעשות את הדברים אפילו טוב יותר מאשר מול מילאנו"

בעלי מכבי תל אביב אודי רקנאטי/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

המסע של מכבי תל אביב לעבר פלייאוף היורוליג יימשך מחר (חמישי, 21:05) כשהצהובים יארחו את ריאל מדריד במסגרת המחזור ה-32. הצהובים מדורגים במקום השביעי בטבלת המפעל עם 12 ניצחונות ו-11 הפסדים, ואילו ריאל מדורגת במקום השני עם 18 ניצחונות ו-7 הפסדים, אך הפסידה חמישה מתוך שבעת משחקיה האחרונים באירופה כולל ארבעה הפסדי חוץ רצופים.

במכבי מגיעים למשחק מעודדים מאוד אחרי הניצחון על מילאנו, בעיקר בכל הנוגע ליכולת ההגנתית וההתקדמות ההתקפית שעשו במשחק ג'יילן ריינולדס ויפתח זיו. בקבוצה חזרו להתאמן היום, ויעברו תדריך וידאו ראשון לקראת היריבה שיכלול קטעים גם מההפסד שלה אתמול בטורקיה 93:90.

אבי אבן, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
דרוך לקראת המפגש עם הבלאנקוס. אבן/דני מרון

במכבי יודעים שלמרות הניצחון על האיטלקים "אנחנו עדיין צריכים לעשות דברים טוב יותר נגד ריאל, לסגור טוב יותר לריבאונד, לשמור על פוקוס ולקלוע באחוזים טובים יותר מחוץ לקשת מול קבוצה שמציגה סגנון הגנתי טוב מצד אחד אבל גם יודעת לקלוע הרבה נקודות במשחקים מסוימים", כך לפי אחד מאנשי המקצוע במועדון.

"אנחנו הולכים לשחק נגד אחת הקבוצות הטובות ביותר באירופה", אמר אבי אבן לקראת ההתמודדות, "המשחקים האלה נגד ריאל מדריד הם אתגר גדול בשבילנו, אבל כמועדון זה המשחקים שאנחנו מצפים להם, אני מקווה שנביא את אותה אנרגיה למשחק הזה כמו למשחק נגד מילאנו".

המאמן של מכבי הוסיף על החשיבות של הרמה האנרגטית איתה יגיעו השחקנים שלו למשחק, "אני מאמין במה שקורה מחוץ למגרש, הקהל היה מדהים נגד מילאנו, ציפיתי שיהיה חשמל בהיכל, אני מצפה שיהיה טירוף בהיכל נגד ריאל. אנחנו בבית, נקווה ונאמין שנבוא לעוד משחק קשוח עם משימה ברורה לנצח גם אותו".

במכבי תל אביב עדכנו בשעות הצהריים כי כל הכרטיסים למשחק נמכרו.

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. Sonia Canada, GettyImages
יתאושש מההפסד לאנאדולו? לאסו/GettyImages, Sonia Canada

מנגד, ריאל מדריד כבר הגיעה להיכל ביד אליהו, אחרי שאתמול הפסידה לאנאדולו אפס. המאמן פאבלו לאסו אמר לקראת המפגש מול הצהובים: "מכבי תל אביב תמיד תחרותית במגרש שלה, האווירה באולם נהדרת וקשה לשחק כאן. עשינו דברים טובים בהפסד לאנאדולו ונצטרך להיות מוכנים לכך שבחמישי הכל ישתנה. למכבי יש שחקנים שמסוגלים לקלוע מבחוץ כמו סקוטי ווילבקין, קינן אוואנס וג'ון דיברתולומאו. אנטה ז'יז'יץ' וג'יילן ריינולדס הם שחקני פנים סולידים. זו קבוצה מאוד דינמית וקשה לשמור נגדה, אך מבחינתה, שחקני הקו האחורי צריכים להופיע כדי ששחקני הפנים ייכנסו למשחק. גם אחרי החלפת המאמן, הם שמרו על הזהות שגרמה להם להיות בלתי מנוצחים בבית מאז דצמבר. זה אומר שנצטרך לתת הופעה מאוד טובה כדי לנצח".

אדם האנגה הוסיף: "ניקח את הדברים החיוביים מהמשחק מול אנאדולו, בו היה שטף בהתקפה והיינו הרבה יותר טובים. אנו יודעים שתמיד קשה לשחק בתל אביב, הקהל נהדר והם נלחמים על מקום בפלייאוף. קיבלנו בחזרה את הביטחון בשלישי, זה היה חסר במשחקים האחרונים ונצטרך לשחק כך בחמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully