וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב לי בלעדייך: הרצף השלילי המוזר של יונתן כהן באיטליה

יכול להיות שבפיזה עלו על פטנט: כבר יותר מ-3 חודשים הקבוצה מנצחת רק כשהישראלי לא משותף ומאבדת נקודות בכל פעם שהוא על המגרש. אולי פגרת הנבחרות תעזור לו להסיט את גלגל המזלות

המנהל המקצועי של נבחרת ישראל יוסי בניון במסיבת עיתונאים אחרי פיטורי מרקו בלבול/צילום: צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

יונתן כהן הוזמן לנבחרת ישראל לקראת משחקי הידידות שלה נגד גרמניה ורומניה בשבוע הקרוב וזו הזדמנות טובה בשבילו לעשות ריסטרט אחרי תקופה לא כל כך טובה מבחינה אישית.

הפעם האחרונה בה כהן היה שותף לניצחון של פיזה הייתה ב-18 בדצמבר, אז הוא גם כבש את אחד השערים ב-0:2 על קוזנצה בחוץ. מאז הנראזורי קיימו 13 משחקים, הישראלי שותף רק ב-7 ובאף אחד מהם הקבוצה לא השיגה 3 נקודות. וזה לא שפיזה לא מנצחת בכלל, היא פשוט עושה את זה בלעדיו בזמן האחרון כבר יותר מ-3 חודשים.

ב-13 המשחקים האחרונים פיזה הצליחה להשיג 5 ניצחונות. המכנה המשותף: באף אחד מהם יונתן כהן לא היה על המגרש מלבד מאשר בחימום. במחזורים 27, 28 ו-29, הנראזורי השיגו 3 ניצחונות רצופים, אבל בשבוע שעבר נעצרו עם הפסד 2:0 לאסקולי - משחק בו הישראלי חזר לרוטציה ושיחק 12 דקות. שלשום הקבוצה שבה למסלול עם 0:1 על צ'יטאדלה וכהן שוב לא שותף.

יונתן כהן שחקן פיזה. רויטרס
תקופה לא מוצלחת מבחינה אישית, אבל הקבוצה מתקרבת לסרייה A. יונתן כהן/רויטרס

כהן הוא שחקן הרכש השישי הכי יקר בליגת המשנה באיטליה, אחרי שפיזה שילמה למכבי תל אביב 2.2 מיליון יורו בקיץ. הוא כבש העונה 4 שערים והקבוצה שלו מדורגת במקום השני ששווה כרטיס לסרייה A - כך שגם אם העונה הראשונה שלו מעבר לים היא לא הצלחה מסחררת, היא בהחלט לא יכולה להיות מתויגת ככישלון.

אגב, שלושת השחקנים היקרים ביותר בסרייה B העונה הם ויליאן סיפריאן, אנדראס קורנליוס ולאוטרו ואלנטי - כולם נרכשו על ידי פארמה בסכום כולל שעל פי ההערכות עולה על 20 מיליון יורו. זה לא עזר לקבוצתם, שמדורגת במקום ה-14 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully