וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה מיליארד דולר": האם מייק טייסון יחזור לזירת האגרוף?

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 13:05

המתאגרף האגדי בן ה-55 נשאל על קרב אפשרי נגד היוטיובר ג'ייקוב פול וירה: "עישנו יחד, עשינו פטריות, אבל פעם ראשונה שאני שומע על זה, אני מוכן. איפה החוזה?" הוא גם העלה על כך פוסט באינסטגרם שלו וכתב "אני הנה בא"

מתאגרף העבר מייק טייסון נרדם באמצע ריאיון/טוויטר

האם מייק טייסון חוזר לזירת האגרוף בגיל 55? בארה"ב מדברים בימים האחרונים על קרב הזוי של אלוף העולם לשעבר נגד ג'ייק פול, היוטיובר/מתאגרף שקרא תיגר על טייסון. אלא שמי שרוצה לארגן את הקרב הזה יצטרך לשלם הרבה כסף, הרבה מאוד.

מייק טייסון מול רוי ג'ונס ג'וניור. רויטרס
יחזור לזירה? מייק טייסון/רויטרס

במהלך הפרק האחרון בפודקאסט שלו, אלוף העולם לשעבר התייחס לקרב אפשרי מול פול ואמר: "אף אחד לא דיבר איתי על זה. עישנו ביחד, עשינו פטריות, אבל הוא לא סיפר לי על שום קרב. לא אגיד לא לכסף. איפה החוזה?". טייסון ופול חברים, אבל למרות שהוא לא שמע עד עכשיו על אפשרות לקרב כזה, טייסון לא התבלבל כשנשאל על הכסף ואמר: "תמורת מיליארד דולר אני מוכן".

עוד בוואלה!

אוזני המן? הכירו את "אוזני המריחואנה של מייק טייסון"

לכתבה המלאה

טייסון קורא תיגר..

סביר להניח שאף אחד לא ישלם סכום הזוי כזה, כאשר הכי הרבה כסף ששולם עד כה לקרב איגרוף היה 400 מיליון דולר עבור הקרב בין מייוות'ר לפקיאו ב-2015. גם אם יש מי שישלם את הסכום הזה, קשה להאמין ש"איירון מייק" יסכים לעלות שוב למזרן ולהתאגרף, 17 שנים אחרי הפרישה הרשמית שלו. אלא שטייסון כבר השתמש בדף האינסטגרם שלו וכתב "מוכן או לא, הנה אני בא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully