וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה ממתינה לסיכום: קורצקי יפגש שוב עם אורן גולן

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 10:19

למאמן יש תומכים רבים בקרב ההנהלה וייתכן שהחתימה המיוחלת תגיע בקרוב אחרי הפגישה עם המנהל המקצועי. שחקני הבית הצעירים צפויים לקבל דקות רבות יותר אחרי הפגרה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

אחרי מספר שבועות שהתאפיינו במצב רוח שפוף, שוב נראו אמש המון חיוכים בהפועל חדרה, לאחר שהקבוצה ניצחה 1:3 את הפועל ירושלים עם פתיחת משחקי הפלייאוף התחתון. חדרה עלתה אמש משוחררת מלחצים והדבר ניכר במשחק התקפי ושוטף, שיכול היה להסתיים בתוצאה גבוהה עוד יותר.

במועדון הביעו שביעות רצון גדולה מהמאמן מנחם קורצקי שפתח במערך התקפי, עם ארבעה שחקני הגנה במקום חמישה כרגיל, כאשר לאורך המשחק הוא גם מצליח לשלב הרבה שחקנים צעירים כפי שתוכנן לקראת משחקי הפלייאוף התחתון.

שחקן הפועל חדרה עמית מור כבש בהופעת הבכורה שלו בהרכב בליגת העל ורץ לחגוג עם מאמנו מנחם קורצקי. ברני ארדוב
במועדון מרוצים מכך ששיחק התקפי ושילב שחקני בית. קורצקי/ברני ארדוב

במועדון מקווים לסגור את סיפור הארכת חוזהו לקורצקי בהקדם, כאשר למאמן יש תומכים רבים בקרב ההנהלה ודירקטוריון הקבוצה. המאמן צפוי להיפגש בימים הקרובים עם היועץ המקצועי אורן גולן וייתכן שהפגישה הזאת תניב את הסיכום המיוחל בין שני הצדדים.

לא מעט שחקנים קיבלו אמש מחמאות על הופעתם הטובה, כאשר החלוץ עמית מור שפתח בהרכב, נראה מאושר בסיום אחרי שכבש שער ליגה ראשון העונה. רון אונגר, שפתח כמגן ימני, אביב לין ואפיק קטן ששולבו בהמשך המשחק, צפויים לקבל דקות רבות יותר במשחקים הבאים אחרי פגרת הנבחרת.

דיא לבאבידי שנפגע ברגלו, צפוי לעבור בדיקה כדי לאבחן את חומרת הפציעה אך בקבוצה העריכו כי לא מדובר במשהו רציני והוא צפוי להיות כשיר למשחק נגד הפועל קרית שמונה במחזור הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully