וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הצרות של הלייקרס: לברון "חווה את התקופה הטובה בחיים"

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 9:34

כוכב הלייקרס התמוגג אחרי ההצגה שלו מול קליבלנד ונשאל על העונה הלא טובה של קבוצתו: "לא אכפת לי מה הנראטיב סביבנו. אני כבר לא קורא מה אומרים ולא שומע יותר מדי". פרנק ווגל: "אנחנו לא משחררים את החבל בזכותו". וגם: המספרים המדהימים של לברון מול האקסית

אוהדי פילדלפיה נגד בן סימונס/מתוך טוויטר

לוס אנג'לס לייקרס לא חווה עונה טובה עד כה, וזה בלשון המעטה. אלא שקשה לבוא בטענות ללברון ג'יימס שרושם מספרים שמזכירים את העונות הכי טובות שלו בקליבלנד, אותה קליבלנד שהבוקר הוא ניצח במו ידיו עם שורה סטטיסטית נהדרת של 38 נקודות וטריפל דאבל 105 בקריירה שכולל 12 אסיסטים ו-11 ריבאונדים. לברון, שכבר ביקר בקליבלנד באולסטאר לפני כחודש, חזר שוב לאולם שבו הוא היה במשך שנים האליל הבלתי מעורער והוביל את ל.א ל-120:131 מול הקאבס, שהעונה מחזיקים במאזן הרבה יותר טוב משל לברון וחבריו (31:41 לעומת 41:31).

לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
הקבוצה בצרות, אבל הוא בתקופה אישית נהדרת. לברון/רויטרס

מי שחשב שלברון מתוסכל מהתקופה הלא טובה של הקבוצה שלו, שנאבקת בחרף שיניים כדי להיכנס לפליי אין במערב, כנראה שטועה. "אני חווה את התקופה של החיים שלי עכשיו", אמר לברון אחרי ההצגה שלו בקליבלנד, "המשחק הזה הוא דבר כל כך יפה". אלא שהאמרה של לברון קצת מוזרה בהתחשב בעובדה שהלייקרס ממוקמת רק תשיעית במערב ביתרון של משחק אחד על פני ניו אורלינס ושלושה משחקים על פני סן אנטוניו, כאשר נותרו 10 משחקים לתום העונה הסדירה.

אגב, לברון מחזיק במאזן אישי של 1:17 בקבוצות שעמן שיחק נגד קליבלנד האקסית (כולל המשחקים במיאמי). לברון, שברזומה שלו יש כבר ארבע אליפויות (שתיים עם מיאמי, אחת עם קליבלנד ואחת עם הלייקרס), נשאל כיצד הוא מוצא בפליי אין מטרה נעלה ואמר: "לא ממש אכפת לי מה הנראטיב סביב הקבוצה שלנו. בשלב הזה של הקריירה שלי, אני לא מעורב בהכול. אני לא קורא מה אומרים ואני לא שומע יותר מדי. שום דבר מהדברים האלו לא מעניינים אותי, אני מבורך בכך שאני יכול לשחק את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
לברון ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. רויטרס
"לא שומע מה אומרים". לברון/רויטרס

גם פרנק ווגל המאמן של לברון ניסה לשמור על אופטימיות בעונה ה"מבאסת" הזו כשאמר: "אנחנו לא משחררים את החבל והסיבה העיקרית לכך היא לברון, הדרך שבה הוא משחק והביטחון שהוא משדר לכולם שאנחנו יכולים להגיע רחוק". אלא שלמרות האופטימיות שלברון והמאמן שלו משדרים, הלייקרס במצב בכלל לא פשוט, בטח אם אנתוני דייויס לא יחזור לשחק בעונה הסדירה. שישה מתוך עשרת המשחקים שנותרו ללייקרס יהיו בחוץ ומשחקי הבית שלה יהיו בין היתר נגד פילדלפיה ודנבר החזקות.

"אני הולך לשחק עם הרבה תשוקה, הרבה אנרגיה ולתת לחברים שלי לקבוצה את מה שהם ראויים לו", הוסיף לברון, "נעשה מה שצריך לעשות, בתקווה שלא אפצע. נכון שאני מתמודד עם כמה פציעות קלות כרגע, אבל אני מתמודד עם זה וזה מה שחשוב. אנחנו נותנים הכול על הפרקט ושולטים במה שאנחנו יכולים לשלוט. מה שלא בשליטתנו, לא מדאיג אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully