וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כבר לא במרכז הפרויקט": יובנטוס מסבירה מדוע ויתרה על דיבאלה

מנכ"ל הביאנקונרי נימק: "לא מטילים ספק ביכולתו, אך היו שיקולים אחרים ודברים השתנו עם הגעת ולאחוביץ'". אינטר, אתלטיקו מדריד וטוטנהאם לוטשות עיניים

תקציר: יובנטוס - סלרניטנה 0:2/ספורט1

סאגת עתידו של פאולו דיבאלה ביובנטוס הגיעה אתמול (שני) לסיום, כאשר נודע כי הארגנטינאי לא יאריך את חוזהו בטורינו ויעזוב ללא תמורה בסיום העונה הנוכחית. כזכור, במספר גופי תקשורת באיטליה טענו כי יובנטוס חזרה בה מההצעה הגבוהה שתכננה להגיש בפני השחקן והחליטה להגיש הצעה נמוכה יותר, אותה השחקן לא הסכים לקבל. עם זאת, מנכ"ל המועדון מאוריציו אריוובנה התראיין וצייר תמונה שונה.

פאולו דיבאלה, שחקן יובנטוס. Marco Luzzani, GettyImages
בעונה הבאה במדים חדשים. דיבאלה/GettyImages, Marco Luzzani

"קיבלנו החלטה בינואר. היה קל ליובנטוס להגיש הצעה נמוכה יותר לדיבאלה, אבל זה חוסר כבוד כלפיו. הפגישה איתו הייתה ידידודית, ברורה ומכבדת", סיפר המנכ"ל והסביר מה השתנה מאז אוקטובר, החודש בו דווח כי הקבוצה תציע לארגנטינאי חוזה חדש, "עם הרכישות שעשינו בינואר וההגעה של דושאן ולאחוביץ', דיבאלה הוא כבר לא מרכז הפרויקט שלנו, בגלל זה ההחלטה להיפרד ממנו התקבלה. אף אחד לא מטיל ספק ביכולות שלו, אבל היו שיקולים נוספים הקשורים לכמות הופעות שלו (בשל הפציעות המרובות), משך החוזה ולהיבטים כלכליים".

ומה לגבי התחנה הבאה? ב"גאזטה" נטען כי דיבאלה מעוניין להישאר בארץ המגף, כאשר הפייבוריטית במקרה שכזה היא אינטר. עם זאת, מאמן אתלטיקו מדריד ובן ארצו דייגו סימאונה עוקב אחריו מספרד, וגם באנגליה לוטשים עיניים. המנהל הספורטיבי של טוטנהאם בהווה ושל יובנטוס בעבר, פאביו פראטיצ'י, מנסה לשכנע את הארגנטינאי להגיע לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully