וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאו התעמת עם אוהדי הפועל ירושלים. קורצקי: "נמצא פתרון כדי שאישאר"

שחקן הפועל ירושלים זעם אחרי ההפסד, זיו אריה: "ככה לא נשארים בליגה". בצד השני מאמן חדרה מצהיר: "נעשה הכל כדי שאמשיך"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל ירושלים 1:3/ספורט1

הפועל חדרה קטעה הערב (שני) רצף של שלושה הפסדים, ופתחה את הפלייאוף העליון עם 1:3 על הפועל ירושלים. שערים מצוינים של מקסים פלקושצ'נקו (18), עמית מור (47) ומנשה זלקה (66) העניקו לחדרה את הניצחון, וגם שער מצמק של אונדז'יי באצ'ו (89) לא עזר לירושלמים, שאמנם קיבלו דחיפה מרשימה מהקהל גם אחרי שריקת הסיום, אבל נותרו עם נקודה אחת בלבד מעל הקום האדום.

מאמן חדרה מנחם קורצקי אמר בסיום: "כנראה שהלחץ עשה את שלו ברגעי האמת, היום הקבוצה הייתה משוחררת והצליחה לשחק את הכדורגל שהיא יודעת לשחק. אנחנו מרגישים פספוס, כי הקבוצה הזאת יכלה להגיע מאוד גבוה העונה. נשתדל לסיים את העונה בטעם טוב ולתת את הבמה לשחקנים צעירים. נשאף לגמור כמה שיותר גבוה, סימנו את המקום השביעי כמטרה. נייצר מטרות, נדרבן את השחקנים, הם מבינים שזו הקריירה שלהם והחוזה שלהם".

קורצקי הוסיף: "שבוע אחד ריסק לנו את כל מה שעשינו כל העונה. עשינו עונה מטורפת - מקום רביעי או חמישי לאורך כל העונה - אבל בגלל משחק אחד לא צריך לשנות את השיטה. היום שינינו שיטה, שיחקנו עם ארבעה שחקני הגנה ואני מקווה שנמשיך לשחק באותה דרך. אם לא, נחזור לקו של חמישה שחקני הגנה".

על עתידו במועדון אמר קורצקי: "אנחנו מדברים, נמצא את הפתרון, ואם לא נמצא ניפרד. אנחנו חיוביים, ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

שחקן הפועל חדרה עמית מור כבש בהופעת הבכורה שלו בהרכב בליגת העל ורץ לחגוג עם מאמנו מנחם קורצקי. ברני ארדוב
יישאר? קורצקי חוגג/ברני ארדוב

עמית מור, שכבש בהופעתו הראשונה בהרכב בליגת העל, סיפר: "יש לנו מטרה לסיים במקום השביעי בפלייאוף התחתון ואני מקווה שנשיג אותה. הפועל חדרה זה מקום שמטפח צעירים ומאוד מאמין בהם. אני שמח להיות במועדון, מדובר במשפחה אחת גדולה".

בצד השני, הפועל ירושלים יוצאת לפגרה כשהלחץ עליה גדול. המאמן זיו אריה אמר: "זה היה משחק משמעותי מאוד שיכול היה להוציא אותנו לדרך חדשה. זה המכתוב שלנו, להילחם עד השנייה האחרונה. שיחקנו כדורגל לא רע בכלל עד השליש הקדמי. לא נשארים בליגה עם פעולות רכות כל כך. שניים משלושה שערים הגיעו אחרי שהפסדנו בקרבות פיזיים. הפתרון הקל זה לדבר על לחץ ולדבר על רגליים כבדות. זה לא משנה מבחינתי, היינו צריכים להיראות אחרת. ידענו שחדרה יתנו לנו המון שטחים ושאסור לנו לתת להם. היינו נרפים מאוד. הקהל שלנו אדיר, הגיע באמצע השבוע, רחוק מהבית, בקור הזה ובפקקים. חבל שלא התעלינו לרמה שלו, ננסה לעשות את זה במשחק הבא".

גיא חדידה אמר על ההפסד: "אני יכול רק להתנצל בפני הקהל. אין מה לעשות, נצטרך להרים את עצמנו בפגרה ולחזור לנצח. היופי בכדורגל הוא שגם אחרי הפסדים כאלה מגיע משחק חדש ואנחנו רוצים לחזור לנצח כבר נגד הפועל נוף הגליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully