וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנאדולו ניצחה את ריאל מדריד בתום דרמה, ברצלונה ניצחה את אלבה

האלופה גברה 90:93 על הבלאנקוס, מיציץ' להט (29 נקודות), המוליכה הביסה 79:95 בחוץ את הגרמנים, בלאט קלע 11, זוסמן 9

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

על רקע ההחלטה הרשמית להדיח את הרוסיות, המחזור ה-31 ביורוליג יצא לדרך הערב (שלישי), כשפרט למפגש בין מכבי תל אביב למילאנו נערכו שלושה משחקים נוספים. מחזיקת המפעל אנאדולו אפס ניצחה את ריאל מדריד בתום משחק צמוד ועלתה למאזן 10:14. המוליכה ברצלונה ניצחה 79:95 אלבה ברלין בעוד פנאתינייקוס ניצחה 67:80 את באיירן מינכן.

וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. רויטרס
אנאדולו תתבסס בשמינייה הראשונה? מיציץ'/רויטרס

אנאדולו אפס - ריאל מדריד 90:93

אמנם ריאל מדריד כבר הבטיחה את המקום בפלייאוף, אך התקופה הרעה שלה נמשכת עם הפסד חמישי בשמונה משחקים בכל המסגרות. הבלאנקוס היו טובים יותר במחצית הראשונה והוליכו בסיומה בשבע הפרש, אך אלופת היורוליג לא ויתרה וברבע אחרון נהדר של 11:21 העבירה אליה את היתרון כשתי דקות לסיום בפעם הראשונה, וסגרה ניצחון דרמטי לאחר שרודי פרננדס פספס הזדמנות לכפות הארכה כשהחטיא שלשה על הבאזר.

ואסילי מיציץ' להט בשורות אנאדולו עם 29 נקודות להן הוסיף 6 אסיסטים, אדריאן מורמן הוסיף 18, בעוד שיין לארקין סיים ערב בינוני עם 12 נקודות ו-1 מ-9 בלבד מעבר לקשת. גרשון יאבוזלה (20, 5 ריבאונדים, 5 אסיסטים) בלט אצל המפסידה.

עוד בוואלה!

ג'ורדי ברתומאו המליץ להדיח את הקבוצות הרוסיות מהיורוליג עד תום העונה

לכתבה המלאה
ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
הרצף של ברצלונה מול אלבה נמשך. מירוטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

אלבה ברלין - ברצלונה 95:79

הקטלאנים שבים לנצח ביורוליג לאחר ההפסד המפתיע לנועלת הטבלה ז'לגיריס במחזור שעבר, בעוד הגרמנים עם הפסד שני ברציפות, איבדו ככל הנראה גם את הסיכוי הקטן שהיה להם טרם המחזור לתפוס את המקום השמיני בתום העונה הסדירה. ברצלונה הוליכה לאורך כל המשחק והלכה והגדילה את יתרונה, והשלימה ניצחון קליל. תמיר בלאט קלע 11 נקודות, יובל זוסמן קלע 9, אך כאמור זה לא עזר מול המוליכה, שקיבלה 18 נקודות מניקולה מירוטיץ' והגדילה את רצף הניצחונות שלה במפעל על אלבה לשבעה.

אותלו האנטר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
הבווארים עדיין ללא ניצחון בחוץ על פאו. האנטר/רויטרס

פנאתינייקוס - באיירן מינכן 67:80

חלומות השמינייה הראשונה של הבווארים ספגו מכה לא פשוטה מהיוונים, שהתאוששו מהתבוסה מול היריבה השנואה אולימפיאקוס במחזור שעבר. דריל מייקון (18 ו-6 אסיסטים) ואוקרו ווייט (16) הוליכו את קלעי פאו, ששיפרה את מאזנה ל-7 ניצחונות ו-17 הפסדים, עקפה את וילרבאן - והיא כבר לא הלפני אחרונה בטבלה. דארון היליארד הוליך את קלעי באיירן עם 15 נקודות, אך זה לא עזר לאורחת, שסופרת הפסד חמישי ברציפות באתונה מול פנאתינייקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully