וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בוקה ירדו בליווי שוטרים, מאמן ריבר התעמת עם עיתונאי

אוהדי המפסידה בסופר קלאסיקו השליכו חפצים, המנצחת הקדישה "דקת דומייה" ליריבה ועקצה: "ברגע אחד השתקנו אותם". גז'ארדו לכתב: "לא אעביר ביקורת כדי שתהיה מרוצה מהשאלה שלך"

תקציר: בוקה ג'וניורס מנצחת 0:1 את ריבר פלייט במונומנטל בסופר קלאסיקו/ספורט1

הקלאסיקו בספרד היה כמובן הסיפור המרכזי של אתמול (ראשון) בכדורגל העולמי, אך היה גם סופר קלאסיקו בארגנטינה, ובו בוקה ג'וניורס חגגה 0:1 קטן-גדול על ריבר פלייט באצטדיון המונומנטל בעיקר בזכות הצגה של השוער אגוסטין רוסי. סבסטיאן וייה הקולומביאני היה זה שכבש את השער היחיד במשחק, וקטע עבור בוקה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון על היריבה השנואה, שנמשך מאז אוקטובר 2019.

ריבר לחצה ללא הפסקה והגיעה להמון הזדמנויות, אלא שרוסי הפך לחומה בין הקורות ושמר על רשת נקייה בדרך לניצחון. שחקני בוקה חגגו בחדר ההלבשה עם שיר "דקת הדומייה לריבר המתה" הנפוץ בכדורגל הארגנטיני, והבלם מרקוס רוחו עקץ את היריבה ואת 70 אלף האוהדים שהגיעו לתמוך בה: "ברגע אחד השתקנו אותם. על המגרש לא שמתי לב, אבל כשיצאתי ראיתי שאנשים די שקטים, היו מתוחים וראו את זה על הקבוצה".

"דקת דומייה לריבר שמתה"

שחקני בוקה נזקקו לליווי משטרתי על מנת לרדת מכר הדשא לחדר ההלבשה, כיוון שאוהדי ריבר זעמו למראה החגיגות והעקיצות של יריבתם בסיום המשחק והשליכו מכל הבא ליד. בהמשך, שחקני המנצחת המשיכו להקניט את המפסידים ברשתות החברתיות והזכירו כהרגלם את הירידה של ריבר לליגת המשנה ב-2011.

שחקני בוקה ג'וניורס יורדים מהמשחק נגד ריבר פלייט בליווי משטרתי. JUAN MABROMATA/AF, GettyImages
כך ירדו שחקני בוקה ג'וניורס מכר הדשא במונומנטל/GettyImages, JUAN MABROMATA/AF
אוהדי ריבר פלייט בסופר קלאסיקו. רויטרס
העקיצות הרתיחו אותם. אוהדי ריבר פלייט/רויטרס

השליטה במשחק הייתה כאמור של ריבר, עד שטעות ענקית של הבלם ליאנדרו גונסאלס פירס בדקה ה-54 אפשרה לווייה לחטוף כדור ברחבה ולגלגל מתחת לשוער הבינלאומי פרנקו ארמאני. מאמן ריבר מרסלו גז'ארדו הודה שהשגיאה בשער הייתה גדולה, אך כשאחד העיתונאים שאל אותו ספציפית על השחקן שטעה, גז'ארדו התקומם עליו וענה: "אני לא אשב כאן להעביר ביקורת כדי שאתה תהיה מרוצה מהשאלה שלך. יש לי המון ביקורת עצמית כלפיי וכלפי הקבוצה שלי, אבל אם תשאל אותי ישירות על שחקן אחד, לא אתן לך את התענוג. אני מגן על השחקנים שלי, במיוחד כשאנחנו מפסידים".

מאמן ריבר פלייט מרסלו גז'ארדו. ALEJANDRO PAGNI/AFP, GettyImages
איבד את השלווה. גז'ארדו/GettyImages, ALEJANDRO PAGNI/AFP

גז'ארדו ניתח את המשחק והוסיף: "היינו הרבה יותר טובים. הייתה חסרה לנו יעילות כדי להבקיע. לשוער של בוקה היה תפקיד משמעותי מבחינה זו. הם כבשו בעזרת טעות שלנו ויצאו עם פרס גדול מדי. זה קורה בהמון משחקים והיום זה קרה לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully