וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפליט שהדהים את איטליה: מוסטפה סיסה הפך לגיבור של אטאלנטה

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 9:38

לפני פחות מחודש הגינאי בן ה-18 שיחק בקבוצת פליטים מהליגה השמינית. באטאלנטה החליטו להמר עליו ואמש הוא כבש שער ניצחון בבולוניה

תקציר: בולוניה - אטאלנטה 1:0/ספורט1

אטאלנטה עלתה לכותרות בשנים האחרונות בזכות הכדורגל ההתקפי שלה והשערים הרבים שהובקעו במשחקים שלה. אלא שמאז הפציעה של ספאטה הקבוצה מאוד התקשתה לכבוש שערים במיוחד בליגה המקומית. אמש, הקבוצה מברגאמו שלפה את . החלוץ בן ה-18 עלה מהספסל והכריע את המשחק נגד בולוניה עם שער ניצחון בדקה ה-82.

הסיפור של סיסה הוא פשוט מדהים. הילד הזה שיחק רק לפני ארבעה שבועות בקבוצת חובבים מהליגה השמינית (!) באיטליה. מדובר בקבוצה של פליטים זרים שמחפשת מחסה באיטליה. קבוצה של סקאוטים של אטאלנטה ראתה אותו משחק נגד לצ'ה במשחק ידידות והמליצה לצרף אותו. בסוף פברואר הוא החל להתאמן באקדמיה של אטאלנטה ונזרק למים מהר מאוד בגלל מצוקת ההתקפה של הקבוצה שלו. בבכורה שלו בקבוצת המילואים הוא כבש צמד נגד מילאן וגם הבקיע את שער הניצחון נגד נאפולי ב-9.3.

מוסטפה סיסה שחקן אטאלנטה. GettyImages
בכורה חלומית. מוסטפה סיסה/GettyImages

סיסה משך את תשומת ליבו של גאספריני, שהחליט לזמן אותו לקבוצה הבכירה בגלל מכת פצועים שהשביתה את כל החלוצים בקבוצה להוציא את לואיס מוריאל, אותו הוא החליף אתמול. הוא הזדקק ל-17 דקות בלבד כדי להטביע את חותמו עם שער ראשון וכנראה לא אחרון בקבוצה הזו.

אחרי שריקת הסיום סיסה נישא על גבם של חבריו לקבוצה ולא ידע את נפשו מרוב אושר. "אני ממש שמח בשביל סיסה, בגלל שהוא נתן הכול באימונים", אמר מריח דמירל חברו לקבוצה, "הגיע לו הגול הזה ובהמשך הוא יילך וישתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully