וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "סבלתי מכאבים, היה לי ממש קשה לנשום"

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 8:42

הספרדי נעצר אחרי 20 ניצחונות כשהפסיד לפריץ בגמר אינדיאן וולס ואמר: "לא יודע אם זה משהו בצלעות, הרגשתי כמו מחט זזה בתוכי"

תקציר גמר אינדיאן וולס 2022: טיילור פריץ נגד רפאל נדאל/ספורט1

פתיחת העונה המושלמת של רפאל נדאל ב-2022 נעצרה אמש עם הפסד מפתיע מאוד בגמר אינדיאן וולס מול טיילור פריץ 6:3, 7:6. אלוף אוסטרליה הטרי הודה שהוא התמודד עם כאבים ועומס גופני כבד מאוד, אבל גם פרגן ליריבו האמריקאי שמבחינתו זכה בתואר הכי גדול בקריירה שלו.

הטניסאי רפאל נדאל. GettyImages
הכאבים הכריעו אותו? נדאל מאוכזב/GettyImages

"אם להיות כנה, היו לי כאבים ובעיות נשימה", אמר נדאל לאחר המשחק, "אני לא יודע אם זה משהו בצלעות, אני לא יודע עדיין. כשאני נושם ואני זז, אני מרגיש כמו מחט בתוכי. הייתי קצת מסוחרר בגלל הכאבים. זה היה כאב שהגביל אותי הרבה. אני לא מרגיש טוב משום שזה משפיע על הנשימה שלי".

כבר בחצי הגמר נגד קרלוס אלקארס, נדאל סבל מכאבים ונזקק להתערבות של פיזיותרפיסט. אבל למרות הכול רפא לא ויתר על המשחק והתייצב נגד פריץ. "ניסיתי כמיטב יכולתי, אבל ברור שזה לא היה היום שלי. זה קורה. יש לי ניסיון בסיטואציות האלו. קיבלתי את ההזדמנויות שלי במערכה השנייה אבל לא ניצלתי אותן".

נדאל פרגן גם ליריבו ואמר: "הוא שיחק נהדר גם באוסטרליה. ברור שהוא משתפר מאוד ועם הניצחון הזה תהיה לו הזדמנות לגרד את הטופ 10". למרות ההפסד הזה, נדאל פתח נפלא את העונה הזו וההפסד הגיע אחרי 20 ניצחונות רצופים. הוא כבר זכה בשלושה תארים ב-2022, כולל כמובן הגרנד סלאם באוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully