וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיירי תומאס נכנס לעניינים: "אני קשה עם עצמי, הרגשתי הרבה לחץ"

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 7:43

הגארד שהצטיין מול גליל עליון מתחיל להתחבר למכבי תל אביב: "אני רוצה לשפר את הקבוצה". המטרה של הצהובים בשבוע הכפול ביורוליג: לפחות ניצחון ביתי אחד

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
חגג מהספסל. ווילבקין/אודי ציטיאט

מכבי תל אביב רשמה אמש (ראשון) את ניצחון הליגה ה-13 שלה ב-20 מחזורים והתשיעי בבית בעשרה משחקים כשהביסה בקלות 82:113 את הפועל גליל עליון. הקבוצה של אבי אבן עדיין מדורגת מתחת להפועל ירושלים והפועל חולון ולא תלויה בעצמה במאבק נגדן עד לסיום הסיבוב השני.

הצהובים הציגו את המשחק ההתקפי הטוב ביותר שלהם מזה כמעט שנתיים כשברחו ליריבה מהצפון ברבע השני אותו ניצחו 16:28 וירדו למחצית ביתרון 18. במחצית השנייה הם רק הגדילו את הפער בצורה עקבית. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות במכבי כשמעל כולם רומן סורקין עם 20 נקודות.

שחקני מכבי תל אביב רומן סורקין, קיירי תומאס. אודי ציטיאט
מצטייני הניצחון. תומאס וסורקין/אודי ציטיאט

מי שעוד רשם משחק טוב מאוד היה קיירי תומאס שקלע 17 נקודות אחרי חודש לא טוב בו יצא מהקצב. "ברור שזה היה המשחק הכי טוב שלי, אני קשה עם עצמי, הקבוצה כבר רצה אבל אני רוצה לשפר את הקבוצה, הרגשתי הרבה לחץ כי הכדורים שלי לא נכנסו וכי קבוצות שלא היו אמורות לנצח אותנו ניצחו אותנו, אין ספק שזה היה המשחק הכי טוב שלי", סיפר תומאס והתייחס ליכולת של קבוצתו, "אני חושב שכולם נכנסו למשחק, במשחק הקודם היינו צריכים לעשות את אותו דבר כמו היום, ידענו שזה יהיה משחק קשה, כולנו נכנסנו למשחק כמו שצריך מההתחלה".

הצהובים יחזרו כבר היום לאימונים לקראת המשחק ביום שלישי (21:05) נגד מילאנו שיפתח את השבוע הכפול ביורוליג. במכבי יודעים שהם חייבים להשיג לפחות ניצחון אחד מבין שני המשחקים שמחכים להם על מנת שלא להסתבך במאבקי הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully