וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי אבן: "שמח שהבאנו את האנרגיות הנכונות למשחק"

20.3.2022 / 19:53

מאמן מכבי תל אביב מרוצה מה-82:113 הקליל על גליל עליון ומתכונן לשבוע יורוליג קשה: "מקווה שהאולם יהיה מלא בשלישי"

תקציר: ריאל מדריד - מנרסה 86:75/ספוקט1

במכבי תל אביב מרוצים לאחר ה-82:113 הקליל הערב (ראשון) על הפועל גליל עליון במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. החבורה של אבי אבן ראתה את היריבה מהצפון קולעת היטב מעבר לקשת, אך הצהובים לא נבהלו, נטלו את ההובלה ושייטו לעבר ניצחון קליל. למרות התצוגה ההתקפית, בקרב האלופה יודעים ששני משחקי היורוליג בהמשך השבוע מול מילאנו (שלישי) וריאל מדריד (חמישי) יהיו סופר שונה לגמרי מהמשחק מול העולה החדשה.

מאמן מכבי תל אביב אבי אבן אמר בסיום: "אני שמח שהבאנו את האנרגיות הנכונות למשחק, קלענו 113 נקודות אבל זה התחיל משיפור הגנתי. הדברים התחילו בכך שעצרנו טוב יותר את הפיק אנד רול, ברוב המקרים גם היינו מספיק מרוכזים לקחת את הריבאונד. אני שמח שתרגמנו את זה בנקודות קלות.
אנחנו עובדים על זה הרבה באימונים, הלחץ שלנו על הכדור היה נהדר היום, אמנם הם קלעו 42 אחוזים לשלוש שזה נהדר, אבל גרמנו להם ל-17 איבודי כדור, נמשיך לעבוד על העניין הזה, נמשיך לעבוד על זה".

ברק פלג מאמן הפועל גליל עליון עם אבי אבן מאמן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
מקווה לאולם מלא מול מילאנו. אבי אבן עם מאמן גליל עליון ברק פלג בסיום המשחק/אודי ציטיאט

על המשחק מול מילאנו בשלישי: "אני רוצה להאמין שהאולם יהיה מפוצץ, יהיה מלא, אני מאמין שהאנרגיות יהיו טובות יותר מהיום, יש לנו משחק חשוב בשלישי, משחק שאנחנו דרוכים אליו, מחכים לו, מאמין שיהיו אנרגיות יותר טובות.על יפתח זיו: "יפתח לאט לאט הולך ומתקדם, שמח את מה שראינו ממנו היום, המטרה שלי שכל שחקן שמשחק במכבי תל אביב יהיה מסוגל לתת אותן דקות בליגה וביורוליג, כל אחד בקצב שלו".

עוד בוואלה! ספורט

אימון קליל: מכבי תל אביב הביסה 82:113 את הפועל גליל עליון

לכתבה המלאה

האזינו: אהרל'ה ויסברג על שבוע היורוליג של מכבי תל אביב

מאמן גליל עליון ברק פלג: "לא באנו להתחרות היום, לא מדאיג אותי שמכבי קבוצה טובה מאיתנו, אבל זה לא בפעם הראשונה שלא התחרינו וזה מדאיג אותי. אנחנו צריכים להשאיר את המשחק הזה מאחור, בגלל לוח המשחקים שלנו, נצטרך ללמוד מזה הלאה ולא נוכל לבכות על זה יותר מדי. היינו קבוצת הגנה טובה, לא היינו משופעים בכישרון התקפי אבל כן שמרנו, משהו נשבר בביטחון ההגנתי שלנו, מדברים הרבה על ההגנה הקבוצתית, כשאתה מאבד ביטחון הגנתי וכשיש דבר כזה, אז יש מין כדור שלג שמשפיע על התקפה.

"אנחנו צריכים לשנות משהו מבחינה הגנתית, לצאת מהבור הזה שאנחנו נמצאים. הלכנו מראש על מתווה מסוים לנסות על הדרך לקדם שחקנים ישראלים מסוימים, חיפשנו בשוק גארד יוצר, די ג'יי יכול לתת לנו מענה בכמה עמדות, הוא יכול להיות עם הכדור ולקבל החלטות".

סייע בהכנת הידיעה אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully