וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב בליגת העל: הפועל ירושלים רוצה לשמור על המקום הראשון נגד נס ציונה

21.3.2022 / 7:53

אחרי ההפסד להפועל חיפה, ינסו השחקנים של יותם הלפרין לשוב למסלול הניצחונות נגד הכתומים (21:00). גלבוע/גליל תארח את נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון (19:00)

סערה בממלכה עם עודד קטש, חלק א'/ספורט1

המחזור ה-21 בליגת העל יינעל הערב (שני) עם צמד משחקים. הפועל ירושלים תרצה לשמור על המקום הראשון שלה בטבלה כשתארח את עירוני נס ציונה שעדיין נלחמת על מקומה בבית העליון. בתחתית תקווה נועלת הטבלה מכבי ראשון לציון לניצוץ של תקווה כשתתארח אצל גלבוע/גליל המתאוששת.

שחקן הפועל ירושלים אדם אריאל. דני מרון
ניצחון דו-ספרתי בבית אחרי כל הפסד חוץ העונה. אדם אריאל/דני מרון

הפועל ירושלים - עירוני נס ציונה (21:00)

הנתונים: ניצחון החוץ היחיד של נס ציונה על הפועל ירושלים הגיע בדצמבר האחרון 83:99. הפועל ירושלים מחזיקה במאזן הבית הטוב בליגת העל, 9 ניצחונות מעשרה משחקים, כשהיא סופגת הכי מעט נקודות בליגה עם 75.1 נקודות בממוצע בלבד. סימי שיטו, שנחשב לאכזבה בנס ציונה, רשם בארבעת המחזורים האחרונים 10.7 נקודות ו-6.5 ריבאונדים למשחק. הסנטר השתפר מהקו שם פתח את העונה עם 5 קליעות מ-23 נסיונות כשהוא רושם מאז 17 קליעות מ-27 נסיונות.

במרכז ההתמודדות: ג'יילן אדאמס. כאחד משני זרים שפתחו את העונה בירושלים ועוד נמצאים כאן ינסה הגארד להתאושש מהמשחק החלש שהיה לו נגד הפועל חיפה.

בכמה מילים: בכל פעם העונה שחזרה הפועל ירושלים לארנה אחרי הפסד חוץ היא ניצחה בהפרש דו ספרתי. האדומים יודעים שאחרי ההפסד להפועל חיפה הם יהיו חייבים לנצח את נס ציונה אחרת עלולים לאבד את המקום הראשון בטבלה. הקבוצה של יותם הלפרין שיחררה את שון קילפטריק לסראגוסה וכעת הסגל שלה מונה שישה זרים, כשבכל משחק יישב שחקן אחד בחוץ. בנס ציונה מעודדים מהשיפור ביכולת שהוצג בניצחון על גליל עליון והמשחק ביד אליהו אך יודעים שאם יפסידו בארנה, הם עשויים לאבד את הסיכוי שלהם לבית העליון.

עוד בוואלה!

פסיק בהיסטוריה: הקדנציה המאכזבת של שון קילפטריק בהפועל ירושלים

לכתבה המלאה
שחקן הפועל גלבוע/גליל מייקל בריסקר. לירון מולדובן
איך יהיו האחוזים מחוץ לקשת הפעם? מייקל בריסקר/לירון מולדובן

הפועל גלבוע/גליל - מכבי ראשון לציון (19:00)

הנתונים: ארבעה מחמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות בליגה נגמרו בניצחון חוץ. מייקל בריסקר עומד העונה על 10.9 נקודות בממוצע למשחק, כולל 2.3 שלשות לערב ב-47 אחוזים, אלא שלצד שבעה משחקים בהם קלע 4.3 שלשות בכמעט 60 אחוזים, הוא רשם 12 משחקים עם 1.1 שלשות ב-32 אחוזים. גיא פלטין עומד העונה על 10 קליעות מוצלחות מהשדה מ-64 ניסיונות.

במרכז ההתמודדות: טו הולוואי. במכבי ראשון לציון מחפשים מושיע, והגארד האמריקאי יצטרך להיות זה שישאיר לקבוצה סיכוי לשרוד.

בכמה מילים: בגלבוע כבר ראו כיצד המשחק באילת בורח להם עם פיגור 20 ברבע האחרון, אלא שהתעוררות מדהימה הובילה את השחקנים של גיא קפלן לניצחון בהארכה, הבטיח להם ככל הנראה את מקומם בליגה וקירב אותם לפליייאוף. האדומים יודעים שניצחון על ראשון לציון יבטיח להם סופית עוד עונה בליגת העל ויפנה אותם למאבקי הפלייאוף. במכבי ראשון לציון יודעים ששמונה מחזורים לסיום העונה הפער שלהם מהקו האדום עומד על שלושה משחקים ואם הקאמבק שלהם לא יחל בגן נר, הוא כנראה כבר לא יגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully