וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנומנלית: שיא עולם מדהים ליולימאר רוחאס בקפיצה משולשת

הוונצואלית קבעה 15.74 מטר באליפות העולם באולם, תוצאה טובה יותר אפילו מהשיא שלה באצטדיון. קנייזבה מיננקו במקום ה-14

יולימר רוחאס עשתה זאת שוב. קופצת המשולשת הפנומנלית ניפצה היום (ראשון) את שיא העולם באליפות העולם באתלטיקה באולמות שנערכת בבלגרד, כשקבעה 15.74 מטר.

התוצאה הזו מדהימה לכשעצמה כשלוקחים בחשבון ששיאי העולם באולם מושגים בדרך כלל בתוצאה פחות טובה, אבל היום היא שברה גם את השיא שלה בקפיצה משולשת באצטדיון. השיא הקודם היה 15.67 מטר והיא קבעה אותו בדרך למדליית הזהב האולימפית בטוקיו באוגוסט 2021.

יולימאר רוחאס אחרי שבירת השיא בקפיצה משולשת, אליפות העולם באולם 2022. Alex Pantling, GettyImages
גדולה מהחיים. רוחאס/GettyImages, Alex Pantling

רוחאס בת ה-26 השתלטה על הענף בשנים האחרונות, אחרי שנטלה את הבכורה בעיקר מקתרין איברגואן הקולומביאנית. הוונצואלית מחזיקה בתארים של האלופה האולימפית, אלופת העולם ואלופת העולם באולם. ביולי היא תנסה לזכות בזהב שני ברציפות באליפות העולם שתתקיים ביוג'ין, ארה"ב.

באליפות העולם באולם ב-2018 רוחאס זכתה בזהב עם תוצאה של 14.64 מטר - תוצאה שמצביעה על ההתקדמות האדירה שהיא עשתה בארבע השנים שחלפו מאז.

חנה קנייזבה מיננקו השתתפה בעצמה בתחרות, אבל סיימה במקום ה-14 עם תוצאה של 13.83 מטר. מרינה בך-רומנצ'וק חגגה בגאווה עם דגל אוקראינה אחרי שסיימה במקום השני, בדיוק מטר מאחורי רוחאס (14.74 מטר) ואת מדליית הארד קטפה קימבלי וויליאמס הג'מייקנית (14.62 מטר).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully