וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין לא אהבו את הביקורות של מכבי תל אביב: "שיתעסקו בעצמם"

20.3.2022 / 8:12

לצד שביעות רצון מעוד נקודה מול הצהובים, בסכנין חשים גם פספוס. במועדון ידונו עם עמוס על חוזה חדש, השחקנים בעד סילבס: "שההנהלה תסיר מהמחשבה מועמדים אחרים"

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0/ספורט1

בבני סכנין יצאו ברגשות מעורבים אחרי שסיימו אתמול (שבת) ב-0:0 מול מכבי תל אביב. מהצד האחד בקבוצה היו מרוצים מאוד מכך ששוב עצרו את הצהובים, אך מהצד השני הרגישו שהיו יכולים לצאת עם שלוש הנקודות שהיו נותנות לקבוצה מקדמה משמעותית בקרב על המקום הרביעי.

שחקן מכבי תל אביב סטיפה פריצה, מול שחקן בני סכנין, מרואן קבהא. דני מרון
בסכנין לא אהבו את הביקורות. קבהא מול פריצה/דני מרון

בסכנין מאוד לא אהבו את הדברים של מאמן מכבי תל אביב, מלאדן קרסטאיץ', על כך שסכנין לא הגיעה לשחק כדורגל. "כשאתה לא מפסיד שלושה מתוך שלושה משחקים לאותה קבוצה, זה בטח לא קורה אם אתה לא משחק כדורגל", אמר גורם בהנהלה, "עדיף למכבי תל אביב להתעסק במה שקורה אצלם".

במועדון שיבחו את חוליית ההגנה שלא סופגת בשישה מתוך שמונת המשחקים האחרונים, כשגם גד עמוס זוכה למחמאות. לסכנין יש אופצייה על עמוס והיא מתכוונת לממש אותה, אך לפני המימוש במועדון יישבו עם השוער כדי לדון בחוזה חדש בשל השדרוג במעמדו משוער המשנה לשוער הראשון.

עוד בוואלה!

קרסטאיץ': "יובאנוביץ' ופריצה ישנו במחצית הראשונה, הם לא היו על המגרש"

לכתבה המלאה
גד עמוס, שחקן בני סכנין. דני מרון
סכנין תממש את האופציה. עמוס/דני מרון

גם חיים סילבס זוכה למחמאות, אך עד כה עדיין לא קיבל הצעה לחוזה חדש. בקרב השחקנים משוכנעים שסילבס חייב להמשיך. "אם יש מישהו בהנהלה שחושב על מועמד אחר, שיסיר את המחשבה הזו", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "אין צורך לתקן מה שלא שבור ועובד יפה מאוד"

אחרי פגרת הנבחרות, בני סכנין תתארח באצטדיון בלומפילד במחזור השני ברציפות, הפעם מול הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully