וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימני ייאוש בהפועל נוף הגליל: "כלום לא עובד, נילחם עד הסוף"

20.3.2022 / 10:30

ההפסד באשדוד קירב את נוף הגליל בחזרה לליגה הלאומית: "יש המון בעיות מקצועיות". אכזבה עצומה מרוב השחקנים הזרים

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

הפועל נוף הגליל פתחה אתמול (שבת) את משחקי הפלייאוף התחתון עם הפסד חוץ 2:0 למ.ס.אשדוד וכרגע מסומנת כמועמדת הראשית לירידת ליגה. למרות שמצב הנקודות בתחתית צמוד בשלב זה, נראה שנוף הגליל היא החלשה מבין קבוצות החלק התחתון ואם לא יהיה שינוי דרמטי ביכולת ובקצב צבירת הנקודות, היא תיפרד מליגת העל בתום עונת משחקים אחת.

"כרגע כלום לא עובד, למרות כל מה שאנחנו מנסים לעשות. יש כאן המון בעיות מקצועיות, אבל זה מה שיש, נילחם עד הסוף", אמרו בקבוצה אחרי הפסד נוסף שהותיר את הקבוצה במקום האחרון בטבלה.

המאמן שי ברדה ניסה לעשות שינויים במהלך המשחק, אבל שוב לא קיבל תפוקה משחקני ההתקפה המאכזבים שלו. בר כהן קיבל המון מחמאות בשבועות האחרונים, אבל הוא לא תורם שערים או בישולים, כך גם והיב חביבאללה וסתיו נחמני. לכל אלה יש להוסיף את הכישלון עם הבאת השחקנים הזרים, כאשר למעט השוער הניו זילנדי סטפן מרינוביץ' שנראה טוב בין הקורות וקצת הברקות של דיוויד טווה בקישור, השאר לא קיימים ולא מהווים שום שדרוג מקצועי. גוטי וארנסט מאבוקה שוב לא שותפו והחלוץ קיזיטו אפילו לא נכלל בסגל. ג'ון אוגו נכנס כמחליף, אבל לא הורגש כלל על המגרש וגם הבאתו מתבררת ככישלון מקצועי גדול של המועדון.

שי ברדה מאמן הפועל נוף הגליל. לירון מולדובן
"לא מאמין בלהרים ידיים". ברדה/לירון מולדובן

"אי אפשר להחמיץ מצבים כאלה", אמר המאמן שי ברדה בסיום. "בחצי הראשון הגענו למצבים שלנו והיינו צריכים להכריע את המשחק, אבל כדורגל משחקים 90 דקות ויש עוד 45 דקות בחצי השני שבהן הלכנו אחורה וצריך לבדוק מה היה שם. הכדורגל הוא מאתגר ונצטרך להיות חזקים כדי לעשות הכל ולהציל את הקבוצה מירידת ליגה. מלכתחילה המצב היה קשה ואני מנסה לחשוב מחוץ לקופסה ולשחק התקפי, עם כלים אחרים ושחקנים צעירים. יש 18 נקודות בקופה ואני לא מאמין בלהרים ידיים", הוסיף המאמן.

עוד בוואלה!

עצרה את כדור השלג: מ.ס. אשדוד גברה 0:2 על הפועל נוף הגליל

לכתבה המלאה

משחקי המחזור הבא בפלייאוף התחתון

הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
הפועל חדרה - עירוני קרית שמונה
בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully