וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יציבות מדאיגה: הקשיים של הפועל תל אביב בפתיחת הפלייאוף העליון

19.3.2022 / 6:29

האדומים נראים טוב נגד הקבוצות הבכירות אך שוב נותרו מתוסכלים. שטקוס ייעדר 5-6 שבועות, ומה עומד מאחורי הדעיכה של דוידה?

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3/ספורט1

הפועל תל אביב הגיעה אמש (שבת) לסמי עופר עם חשש גדול לפני המפגש מול מכבי חיפה. ללא ארנסטס שטקוס, דן איינבינדר, מרקו ינקוביץ' ושלומי אזולאי החלוץ ועם מוחמד קליל טראורה בהרכב, המטרה הייתה לצאת בשלום מהמשחק הזה. בפועל, הקבוצה נוצחה 3:0 אך כולם ירדו מאוכזבים. הקבוצה הציגה משחק טוב, לחצה, הגיעה להזדמנויות ומנגד ספגה כמעט מכל בעיטה לשער של הירוקים.

במחצית, שלא כהרגלו, רפואה החמיא לשחקניו ובפיגור 2:0 אמר להם: "שיחקתם מצוין, רק יותר ריכוז בהגנה, חבל על הגולים האלה". בירידה לחדר ההלבשה בסיום אמר המאמן: "חבל על המתנות האלה, זה פספוס לצאת ממשחק כזה לצאת בלי כלום". היום יתקבל פיענוח ה-MRI של ארנסטס שטקוס, אך בכל מקרה הליטאי ייעדר לפחות 5-6 שבועות. האדומים יקבלו בימים הקרובים החלטה סופית באם לצרף שוער נוסף מאוקראינה או רוסיה.

אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב מול שון גולדברג שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
מה קרה לו? אושר דוידה/מאור אלקסלסי

פרדי פלומן נראה טוב אחרי כמעט שנה ללא כדורגל, עידן ורד חזר לעניינים, שי אליאס הפך לברומטר במרכז השדה, ופיתאום גם בסגל מדולל טבעי וחסר נקודתי ישנה תקוה שהאדומים עוד יעשו דברים יפים בפלייאוף העליון. אלא שעם המתנות שחילקו דורון ליידנר ובן ביטון אי אפשר לנצח קבוצה כמו מכבי חיפה.

מי שדועך לאחרונה הוא אושר דוידה. הכח המתפרץ והעוצמות הולכים לאיבוד בשל קבלת החלטות לקויה, שחרור מאוחר של הכדור או סתם חוסר ריכוז. הניסנובים מפנטזים על קופון גדול עבור דוידה וליידנר, אבל היום הזה נראה עדיין רחוק.

משחקי המחזור הבא בפלייאוף העליון

מכבי חיפה - הפועל באר שבע
מכבי נתניה - מכבי תל אביב
הפועל תל אביב - בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully