וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרארי חוזרת? פול פוזישן ללקלר לקראת מירוץ פתיחת העונה בבחריין

נהג הקבוצה האדומה יזנק ראשון בגרנד פרי פתיחת העונה, חברו לקבוצה סאינס שלישי. אלוף העולם ורשטאפן יזנק שני, המילטון רק חמישי

בעוד בפורמולה 1 עדיין מתקשים להתאושש ממירוץ סיום העונה הדרמטי בו מקס ורשטאפן הוכתר כאלוף העולם, העונה החדשה כבר כאן. לקראת מירוץ פתיחת העונה בבחריין שייערך מחר, הערב (ראשון) נערך מקצה הדירוג בו המנצח הגיע לא ממרצדס או רד בול, אלא באופן מפתיע דווקא מפרארי.

שארל לקלר, שיחד עם קרלוס סאינס רוצה להחזיר את הקבוצה האדומה לקרבות על אליפות היצרנים, השיג פול פוזישן עשירי בקריירה ובגרנד פרי שיפתח את העונה הוא יזנק ראשון. סאינס הרשים גם כן ויזנק שלישי, כאשר מי שיפריד ביניהם בפתיחת המירוץ מחר הוא אלוף העולם מקס ורשטאפן מרד בול. לואיס המילטון, שחולם על זכייה שמינית באליפות העולם, יזנק מהמקום החמישי בלבד כאשר סרחיו פרס מרד בול מקדים אותו במקום הרביעי.

שעות בודדות לפני מקצה הדירוג, התאחדות המירוצים הבינלאומית פרסמה דו"ח מפורט בנוגע לסיום הדרמטי למירוץ סיום העונה שעברה באבו דאבי, אז לאחר תאונה ועצירה של המירוץ אפשרו למקס ורשטאפן השני לצמצם פערים מלואיס המילטון. כזכור, בהקפה האחרונה ההולנדי עקף את הבריטי בדרך לזכייה באליפות העולם. התאחדות המירוצים הודיעה כי התרחשה "טעות אנוש" של מנהל המירוצים מייקל מאסי, שמאז הוחלף, אך הדגישו כי תוצאות המירוץ נשארות בתוקף ולא ישונו.

  • עוד באותו נושא:
  • שארל לקלר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully