וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקוביץ' יחזור לשער הפועל חדרה, הפועל ירושלים תשמור על ההרכב

הקבוצה של קורצקי רגועה לקראת הפלייאוף התחתון, עמית מור צפוי לפתוח וצעירים אחרים ישותפו (ב', 20:00, ספורט1). האורחת תברח ליריבותיה?

תקציר ה-1:1 בין הפועל ירושלים להפועל חדרה/ספורט1

הפועל חדרה

הקבוצה הכי נינוחה בליגה תפתח מחר (שני, 20:00, ספורט1) את הפלייאוף התחתון עם משחק ביתי באצטדיון בנתניה מול הפועל ירושלים שנלחמת על חייה. הפועל חדרה מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים, אבל כבר הבטיחה מזמן את מקומה בליגה ולכן משוחררת מלחצים.

מנחם קורצקי יחסר מחר את דולב אזרואל המוצהב ואת גלעד אברמוב הפצוע, ויקבל בחזרה את השוער רובי לבקוביץ' שלא שיחק מול מכבי תל אביב בגלל עונש הצהובים הדחוי. בחדרה ינצלו את הפלייאוף הזה לשילוב שחקנים צעירים וכבר מחר צפוי עמית מור לפתוח בהרכב. גם אביב לין ורון אונגר צפויים לקבל דקות.

הרכב משוער: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, איבאילו מרקוב, מנשה זלקה, תמיר גלזר, מקסים פלקושצ'נקו, עמית מור, סטיבן אלפרד, שובל גוזלן.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
חוזר אל בין הקורות. רובי לבקוביץ'/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים

אחרי שראתה את מכבי פתח תקוה ובית"ר ירושלים משיגות נקודה כל אחת וגם את הפועל נוף הגליל מפסידה בשבת, הפועל ירושלים יודעת שהיא יכולה לפתוח פער של ארבע נקודות מהקו האדום. זיו אריה מקווה ששחקניו ימשיכו במומנטום מהניצחון בחיפה ומתכוון להמשיך עם ההרכב ההתקפי שכולל שלישייה קדמית וקישור בו רק גוני נאור מהווה עוגן הגנתי. הראל שלום ימשיך בעמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער: יהונתן שאבי, אלוז' יאו, אונדז'יי באצ'ו, גל מאיו, הראל שלום, גוני נאור, גיא חדידה, אופק ביטון, גיא בדש, אדוארדו גררו, וויליאם אגאדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל ירושלים גיא בדש. ברני ארדוב
הפועל ירושלים במגמה התקפית. גיא בדש/ברני ארדוב

טריוויה

* שני המפגשים בעונה הסדירה הסתיימו בתיקו ובשני המפגשים האחרונים ביניהן בלאומית הפועל חדרה ניצחה, אבל בעימות הראשון אז, בנובמבר 2017, הירושלמים שנקראו עוד הפועל קטמון ניצחו 0:3 בחוץ. דיא לבאבידי הוא השריד היחיד מההרכבים, מנשה זלקה שותף כמחליף.

* הפועל חדרה מגיעה אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים. רצף של ארבעה היה לה בינואר אשתקד.

* הפועל חדרה היא הקבוצה היחידה שלא נפסק העונה פנדל לחובתה.

* הפועל ירושלים שברה במחזור הקודם שלושה מחסומים: היא השיגה ניצחון חוץ ראשון העונה, כבשה לראשונה יותר משער אחד כאורחת והצליחה להבקיע סוף כל סוף ברבע השעה הראשונה (שער של וויליאם אגאדה בדקה השביעית).

הרכבי הקבוצות

שופט: יגאל פריד
אצטדיון: נתניה
קהל: 1042

תוצאות המחזור ה-27:

מכבי תל אביב - בני סכנין 0:0
מ.ס. אשדוד - הפועל נוף הגליל 0:2
הפועל באר שבע - מכבי נתניה 1:4
מכבי חיפה - הפועל תל אביב 0:3
עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1:1
הפועל חיפה - בית"ר ירושלים 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully