וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד לסון, טוטנהאם ניצחה 1:3 את ווסטהאם ועלתה למקום ה-5

הדרום קוראני היה מעורב בשער הראשון של התרנגולים (9) וכבש עוד פעמיים (24 ו-88), יונייטד ירדה למקום השישי. לסטר ניצחה את ברנטפורד

תקציר: טוטנהאם - ווסטהאם 1:3/ספורט1

שני משחקים נועלים הערב (ראשון) את המחזור ה-30 בפרמיירליג. טוטנהאם ניצחה 1:3 את ווסטהאם בדרבי לונדוני ועלתה למקום החמישי על חשבון מנצ'סטר יונייטד. במשחק השני, לסטר סיטי ניצחה 1:2 את ברנטפורד.

שחקן טוטנהאם יונג מין סון. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
הופעה נהדרת שלו. סון/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

טוטנהאם - ווסטהאם 1:3

התרנוגלים ממשיכים ביכולת הטובה מהתקופה האחרונה וסופרים כבר ארבעה ניצחונות בחמישה מחזורים. איש המשחק ללא ספק הוא יונג מין סון, שהיה מעורב בכל שלושת השערים של קבוצתו וכבש צמד. הפטישים לעומת זאת נותרו במקום השביעי והם מאבדים גובה בכל הנוגע למאבק על כרטיס לאירופה. בדקה ה-9 כדור של סון פגע בקורט זומה, שכבש שער עצמי שהעניק ליריבה את היתרון. סון כבש בעצמו והכפיל את יתרון המארחת בדקה ה-24 לאחר בישול של הארי קיין, אך סעיד בנרחמה צימק ל-2:1 (35).

קיין בישל פעם נוספת לסון בדקה ה-88, והדרום קוראני סגר משחק מצוין שלו והעלה את הקבוצה של אנטוניו קונטה למקום החמישי על חשבון מנצ'סטר יונייטד. בדומה

עוד בוואלה!

ריאל וצ'לסי מאוכזבות: "אנטוניו רודיגר סיכם לארבע שנים ביובנטוס"

לכתבה המלאה
ג'יימס מדיסון שחקן לסטר סיטי חוגג שער. רויטרס
שער ליגה שמיני העונה ושישי במדי לסטר בכדור חופשי ישיר. ג'יימס מדיסון/רויטרס

לסטר סיטי - ברנטפורד 1:2

הקאמבק המרגש של כריסטיאן אריקסן הפיח רוח חיים בברנטפורד, שרשמה שני ניצחונות רצופים והתרחקה מאיזור הסכנה במאבקי התחתית, אבל הפעם הוא נעדר בגלל קורונה וקבוצתו הפסידה. המגן הבלגי טימותי קסטאן כבש שער יפה בדקה ה-20 וג'יימס מדיסון הכפיל עם כדור חופשי נפלא בדקה ה-33, כשיואן וויסה רק צימק חמש דקות לסיום. ניצחון בית רביעי ברציפות ללסטר בכל המסגרות והיא במקום ה-10.

צפו בשני השערים המרהיבים של לסטר

תקציר: לסטר סיטי - ברנטפורד 1:2/ספורט1

משחקי סוף השבוע באנגליה

וולבס - לידס 3:2
אסטון וילה - ארסנל 1:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully