וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאומות אברינה השתתפו בעצרת תמיכה בפוטין: "להשמיד את הנאצים"

המתעמלות שזכורות מסערת לינוי אשרם היו חלק ממשלחת של ספורטאים שצעדו לאות הזדהות עם המלחמה, הציגו את האות Z על החזה ועוררו סערה: "למען רוסיה, למען הנשיא!"

בווידאו: הרוג ו-3 פצועים בהפגזה רוסית על אזור מגורים בקייב/צילום: רויטרס

האחיות דינה וארינה אברינה זכורות בישראל כמי שהפסידו ללינוי אשרם בקרב על הזהב באולימפיאדת טוקיו, ולאחר מכן יצאו למסע השמצות והכפשות נגד הישראלית. אבל החל מאתמול (שישי) הן הפכו לדמויות שנויות במחלוקת בכל רחבי העולם, בעקבות השתתפות בעצרת תמיכה בנשיא רוסיה ולדימיר פוטין שנערכה באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה.

המתעמלות האמנותיות היו שתי הספורטאיות המובילות מבין משלחת של ספורטאים שהשתתפו בעצרת, והביעו הזדהות ותמיכה במלחמה באוקראינה. בתיעוד מהעצרת נראית דינה אברינה עונדת את מדליית הכסף מאולימפיאדת טוקיו, והיא ואחותה התאומה מתגאות בסימון Z על החזה - שהפך לסימן ההיכר של הצבא הרוסי במלחמה.

משלחת הספורטאים שעלתה לבמה קראה לתמוך בפוטין, והשתיים נשמעו אומרות בין היתר: "למען עולם בו יושמדו כל הנאצים! למען רוסיה! למען הנשיא!".

משלחת ספורטאים בעצרת התמיכה בנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, כולל האחיות ארינה, דינה אברינה. מתוך טוויטר, צילום מסך
השתתפו באירוע מיוזמתם, או בגלל איומים? הספורטאים בעצרת התמיכה/צילום מסך, מתוך טוויטר

העצרת אורגנה על ידי פוטין עצמו, והשתתפו בה לפי דיווחים ברוסיה יותר מ-200 אלף איש - למרות שהקיבולת המקסימלית של האצטדיון בלוז'ניקי היא 81 אלף.

לפי דיווחים נוספים, ספורטאים ודמויות מפורסמות נוספות שלקחו חלק בעצרת, עשו זאת בין משום שספגו איומים. שליחים מטעם הנשיא איימו על הספורטאים שיאבדו את עבודתם אם לא יתייצבו לעצרת כנדרש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully