וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוויזארדס הפסידו גם במדיסון סקוור גארדן, 4 נקודות בלבד לאבדיה

וושינגטון ספגה הפסד שישי ברציפות וירדה למקום ה-11 במזרח עם 100:97 לניקס, אבדיה הציג משחק פושר אחרי השיא העונתי. פורזינגיס ספג שריקות בוז

דני אבדיה מדבר אחרי השיא העונתי נגד דנבר/האתר הרשמי של הוויזארדס בעברית

וושינגטון ממשיכה להפסיד, והפעם גם דני אבדיה אכזב. ההפסד 100:97 הלילה (בין שישי לשבת) לניקס במדיסון סקוור גארדן היה השישי ברציפות מבחינת הוויזארדס, שירדו למקום ה-11 במזרח עם מאזן 40:29, חצי משחק מתחת לקבוצה מניו יורק.

הוויזארדס לא ניצחו כבר קרוב לשבועיים, הציגו לאורך התקופה הזו יכולת חלשה וסף שבירה נמוך, וגם הערב לא הגיעה הבשורה. אבדיה קיווה לפחות להמשיך להוות נקודת אור בקבוצה אחרי שני משחקים עם ספרות כפולות ושיא עונתי של 19 נקודות במשחק האחרון, אבל נראה הרבה פחות טוב וסיים 25 דקות עם 4 נקודות בלבד (1 מ-5 מהשדה, 0 מ-2 מהשלוש, 2 מ-4 מהעונשין) ו-4 ריבאונדים. לא מעט ישראלים שהגיעו לצפות במשחק ב"מכה של הכדורסל" קיוו לראות את אבדיה ממשיך את היכולת הטובה, אבל ראו אותו חלש כמו יתר חבריו.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Dustin Satloff, GettyImages
לא הערב שלו. אבדיה/GettyImages, Dustin Satloff
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Dustin Satloff, GettyImages
גם העידוד מהיציעים לא עזר הפעם. אבדיה עם הכדור/GettyImages, Dustin Satloff

הניקס לקחו את השליטה במשחק החל מהרבע השני, כשכל שחקני החמישייה תורמים מול ההגנה הנרפית של הוויזארדס. קריסטאפס פורזינגיס שחזר לאולם בו הפך לכוכב ופגש את הקבוצה שבחרה בו בדראפט, זכה לקבלת פנים קרירה ולשריקות בוז. ארבע דקות לסיום הניצחון כבר נראה מונח בכיס של הניקס שפתחו פער 15, אבל אז החל קאמבק בראשות קייל קוזמה שהוביל ריצת 2:16 עם שלוש שלשות רצופות. לצערו, השלשה הרביעית שהייתה יכולה להשלים את המהפך יצאה החוצה, ובסופו של דבר הניקס שמרו על היתרון והשיגו ניצחון מוצדק, כשהם עולים למאזן 30:40.

ג'וליוס רנדל (17 ריבאונדים) ואר ג'יי בארט הובילו את הניקס עם 18 נקודות כל אחד, מיטשל רובינסון (12 ריבאונדים), אוון פורנייה ועמנואל קוויקלי סיימו עם 15 כל אחד, ובצד השני דאבל-דאבל של פורזינגיס עם 18 ו-11 ריבאונדים ו-18 ו-9 אסיסטים של קוזמה, לא מנעו מהוויזארדס עוד הפסד.

קריסטאפס פורזינגיס, וושינגטון וויזארדס. Dustin Satloff, GettyImages
קבלת פנים עוינת. פורזינגיס/GettyImages, Dustin Satloff
שחקני ניו יורק ניקס ג'וליוס רנדל, עמנואל קוויקלי. Dustin Satloff, GettyImages
ניצחון מוצדק. רנדל וקוויקלי חוגגים/GettyImages, Dustin Satloff

לוושינגטון תהיה הזדמנות לתקן מעט את הרושם כבר מחר (בין שבת לראשון), כשתארח את הלייקרס עם לברון ג'יימס וראסל ווסטברוק שיגיעו תשושים אחרי ניצחון על טורונטו בהארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully